Compania de plăţi digitale Mastercard Inc. a anunţat luni că decis să elimine numele companiei din siglă, optând în schimb pentru binecunoscutele cercuri suprapuse, simbolul Mastercard pentru milioane de consumatori, informează The Wall Street Journal.
Decizia este o continuare a unei strategii destinate diminuării componentei "card" din "Mastercard" pe măsură ce se extind noile metode şi tehnologii de plată. În plus, Mastercard se alătură altor companii de renume, precum Apple şi Nike, care au decis să renunţe la numele companiei, în favoarea simbolurilor vizuale, în siglă.
Două companii de carduri bancare anunţă reduceri de comisioane
Mastercard a derulat o cercetare amplă timp de peste 20 de luni pentru a fi sigur că oamenii pot identifica compania doar prin siglă, chiar şi în absenţa numelui, potrivit directorului de comunicare şi marketing Raja Rajamannar: "Nu poţi niciodată să fi arogant şi să spui că eşti un simbol şi poţi să renunţi la numele brandului".
Una din primele mari companii de carduri de credit, cunoscută anterior sub denumirea de Master Charge, Mastercard s-a rebranduit în ultimii ani drept o "companie tehnologică în industria plăţilor globale".
BNR Curs valutar 10 ianuarie. Euro, în creștere continuă! Cât s-a scumpit azi... Anunț important despre pensii! Mii de români sunt vizați! A fost promulgată legea!...