“Este o perioadă ieşită din comun, iar prioritatea noastră absolută este să asigurăm sănătatea şi siguranţa clienţilor şi angajaţilor. Am fost alături de aceştia în toate aceste zile şi am monitorizat îndeaproape situaţia, iar aceasta este decizia corectă pe care trebuie să o luăm în momentul de faţă. Aşteptăm cu nerăbdare să ne reîntâmpinăm clienţii în magazine”, a declarat Sara Del Fabbro, CEO IKEA Europa de Sud Est.
Clienţii vor putea să cumpere online în continuare de pe site-ul IKEA.ro, iar produsele le vor fi livrate acasă fără necesitatea intrării în contact, precizează compania.
“Suntem o companie care a manifestat întotdeauna grijă faţă de oameni şi planetă, iar gândurile noastre se îndreaptă acum către toţi cei afectaţi de virus şi către cei care lucrează neîntrerupt pentru a-i îngriji”, a adaugat Sara Del Fabbro.
IKEA operează două magazine în România: unul deschis în anul în 2007, în Zona Comercială Băneasa, şi IKEA Pallady, deschis în vara anului trecut, care este şi cel mai mare magazin din Sud Estul Europei al companiei suedeze şi al 431-lea în lume.
INGKA Group este unul din cei mai mari jucători în retailul de mobilier şi decoraţiuni. Magazinele IKEA oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier şi soluţii accesibile pentru acasă. INGKA Group deţine şi operează peste 420 de magazine în 52 de ţări.
Sursa : news.ro
Acţiunile Uber au crescut cu până la 44% după anunţul companiei că are rezerve suficiente de numerar pentru a depăşi cri... Condiţii de acordare a certificatelor de situaţie de urgenţă pentru firmele a căror activitate este afectată în contextu...