În primele două luni ale acestui an, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 12,5%, respectiv cu 10,1%.
Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2020, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 0,4% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,2%). Scăderi s-au înregistrat la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-1,6%) şi la vânzările de produse nealimentare (-1,2%).
Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2020, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 0,8% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,8%).
Scăderi s-au înregistrat la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,6%) şi la vânzările de produse nealimentare (-0,4%).
"Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2020, comparativ cu luna februarie 2019, a înregistrat o creştere cu 13,8% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+15,6%), vânzările de produse nealimentare (+13,7%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+10,5%)", arată INS,
Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2020, comparativ cu luna februarie 2019, a înregistrat o creştere cu 10,5% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+11,2%), vânzările de produse nealimentare (+10,3%) şi la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,6%).
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1 ianuarie-29 februarie 2020, comparativ cu perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019 a înregistrat o creştere cu 12,5% datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+13,0%), vânzărilor de produse nealimentare (+12,7%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+11,0%).
Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1 ianuarie-29 februarie 2020, comparativ cu perioada 1 ianuarie-28 februarie 2019, a înregistrat o creştere cu 10,1% datorită creşterii vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+10,5%), vânzărilor de produse nealimentare (+9,9%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,8%).
Sursa : news.ro
Mii de bănci americane ar putea să nu participe la un program federal de salvare a firmelor mici afectate de pandemia de... România accesează 400 milioane de euro de la Banca Mondială pentru combaterea impactului socio-economic al pandemiei de ...