România, văzută din perspectiva unui om de afaceri român stabilit în Germania, este la un nivel asemănător cu Germania în anii 1970, când chiriile costau circa 60% din venituri și salariile erau mici, spune Juergen Schunn, CEO și proprietar al rețelei de showroom-uri Mercedes-Benz Auto Schunn în Westendorf Germania, Arad, Deva, Sibiu, Craiova și Suceava.
Juergen Schunn face o paralelă între cele două piețe pe care este prezent ca dealer auto și consideră că există loc de creștere în România, unde vânzările de mașini noi sunt de 160 de unități la 1.000 de locuitori, față de 500 de unități la 1.000 de locuitori în Germania.
"Germania în anii 1970 era la un nivel asemănător cu România de astăzi, unde muncitorii aveau salarii de câteva sute de mărci, iar ora
de lucru se plătea cu câțiva cenți, mult sub o marcă germană. Chiriile costau circa 60 % din venituri."
Citeşte AICI continuarea articolului!