"Cadourile de Crăciun reprezintă printre cele mai importante daruri din cuplu, venind imediat după cele legate de aniversarea partenerului. Pe parcursul anului 2019 şi femeile, dar şi bărbaţii au alocat un buget semnificativ pentru cadouri experienţiale, adică 200 de euro, respectiv 185 de euro. Şi în privinţa cantităţii au existat diferenţe semnificative", arată datele Complice.ro.
Astfel, cele mai multe cadouri sunt cumpărate de femei, doar o treime dintre experienţele achiziţionate venind din partea bărbaţilor.
"Femeile primesc cadou experienţe care se axează pe relaxare şi timp de calitate, cum ar fi experienţe la SPA, ateliere olfactive unde îşi pot crea propriul parfum sau degustări de ciocolată. Bărbaţii, pe de altă parte, primesc experienţe de driving pe circuit sau virtuale, la manşa unui simulator de zbor, salturi cu parapanta sau călătorii virtuale. Un procent semnificativ de clienţi preferă de Crăciun cadourile de care se pot bucura ambii parteneri: cine romantice în wine bar, o escapadă urbană la Braşov, degustări de cafea", a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro, magazin de cadouri experenţiale.
Comenzile din lunile noiembrie – decembrie reprezintă pentru companie 30-35% din numărul şi valoarea totală a comenzilor. Un procent semnificativ de experienţe sunt achiziţionate de companii, care preferă acest tip de cadou în locul primelor clasice pentru recunoaştere şi loializare a angajaţilor sau în locul cadourilor de tip obiect pentru parteneri sau clienţi.
"În special în cazul companiilor conduse de antreprenori, al echipelor medii sau mici cu manageri tineri, observăm această tendinţă de a transforma petrecerea de Crăciun într-un eveniment care să unească echipa, un fel de teambuilding neconvenţional. Astfel, în această idee se înscriu atelierele de homebrewing, ieşirile la escape rooms sau în studiouri de realitate virtuală ori atelierele de degustare de ciocolată, vin sau cafea", a mai precizat Oana Pascu.
Clienţii Complice.ro pot alege dintr-un portofoliu de peste 120 de cadouri experienţiale, care însă pot fi personalizate în funcţie de destinatar. Cele mai multe se concentrează în Bucureşti, însă compania a oferit şi experienţe culturale la Roma, experienţe gastronomice la Paris şi în Chişinau sau experienţe de fashion la Londra.
Sursa : news.ro
Euro scade spre nivelul de 4,77 lei... Distrigaz Sud Reţele a investit în acest an circa 280 milioane lei în modernizarea şi extinderea reţelei de distribuţie ...