- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Conform textului serviciile urmeaza sa fie suportate din fondurile europene alocate Romaniei in cadrul operatiunii de creare a unei imagini pozitive, in cadrul Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Interventie 5.3 .
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) invita agentiile de creatie romanesti si internationale cu experiența recunoscuta in dezvoltarea de campanii internaționale de succes sa se inscrie la licitatia publica de achizitie a serviciilor de creatie si productie publicitara aferente campaniilor care vor fi derulate de minister in urmatorii ani pentru promovarea turistica a Romaniei si cresterea notorietatii brandului romanesc de turism.
Agentia selectata in urma procedurii de licitatie va livra MDRT, pana la sfarsitul anului 2012, servicii de strategie, creatie si productie aliniate strategiei de marketing a MDRT vor fi achiziționate colectii de fotografii de o calitateinclusa in Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015, respectiv manualului de brand, cu aplicabilitate globala si adaptabilitate locala pe principalele piete-tinta din Europa de Vest si SUA, precum si pentru piața interna.
Este vorba de creatia viitoarelor materiale publicitare pentru Romania ca destinație de turism, de la spoturi TV, insertii in presa scrisa, comunicare pentru mediul online, pana la panouri outdoor. De asemenea, in cadrul licitației excepționala, care sa reflecte esenta brandului de turism al Romaniei si sa puna in lumina cele trei dimensiuni ale brandului turistic național: natura nealterata, cultura unica si tradițiile pastrate de-a lungul timpului, precum si felul in care acestea se regasesc in cele sase produse turistice care definesc oferta naționala: circuite, natura salbatica si parcuri, turism rural, turism activ si de aventura, turism de intretinere si sanatate, city-break.
Licitatia presupune parcurgerea a trei etape de evaluare a ofertantilor. Prima etapa este cea de preselectie a ofertantilor, in cadrul careia vor fi verificate documentele de eligibilitate depuse de participanti.
Termenul limita de depunere a documentației pentru prima etapa este 28 februarie 2012, ora 10:00", conform comunicatului de pe site-ul ministerului.
Foto: Intact Images