Dar cum graba strica treaba, conducerea aeroportului a umflat valoarea investitiei cu un milion si jumatate de euro, de la doua milioane la 3,5 milioane de euro. Fara licitatii publice, asa cum cere legea. Culmea e ca noul terminal, mai scump, este deservit de utilaje vechi de la vechiul terminal al aeroportului.
AFARA E VOPSIT GARDUL...
Realizarea acestei investitii si a unei aerogari asemanatoare la aeroportul din Otopeni reprezinta doua dintre conditiile de baza pentru aderarea la spatiul de libera circulatie. Timisoara este legata aerian, in prezent, de cinci destinatii non-Schengen: Londra, Odessa, Lvov, Chisinau, Cernauti.
Interesant este ca, exceptand cursa de Londra, toate celelalte sunt operate de Compania Carpatair, cea mai interesata pentru ca acest terminal sa fie operabil cat mai curand.
Teoretic, incepand cu luna martie 2011, Aeroportul International Timisoara "Traian Vuia" va putea prelua si cursele non-Schengen ale aeroporturilor care nu au acest tip de facilitati. Valoarea totala a investitiei de la noul aeroport a depasit 3,5 milioane de euro.
Aceasta cuprinde, pe langa constructia propriu-zisa, dotarile necesare unei bune functionari a aerogarii: benzi transportoare, aparatura cu raze X, sisteme de supraveghere, de sonorizare si de afisari curse, retea de voce si de date.
In zilele urmatoare va incepe montarea benzilor transportoare si a aparaturii cu raze X, astfel incat, pana la sosirea comisiei de evaluare, aceasta operatiune sa fie finalizata.
Tot articolul, in Jurnalul National
Leul s-a depreciat in raport cu euro si dolarul... AVAS stă cloşcă pe zeci de milioane de euro...