Suma medie cheltuită online cu cardul în ediţia din acest an a evenimentului de shopping Black Friday a fost de aproximativ 300 lei, în scădere cu 10% faţă de 2018, datorită reducerilor substanţiale aplicate de comercianţi. Cea mai mare tranzacţie procesată de NETOPIA Payments în perioada de referinţă s-a ridicat la cca. 44.000 lei şi a constat în plata unei comenzi din categoria home&deco.
”Românii au profitat din plin de reducerile aplicate de comercianţi în această ediţie a campaniei Black Friday. Mulţi dintre ei au ales plata online cu cardul, lucru care se poate observa şi în creşterea substanţială a numărului de tranzacţii procesate, aproape dublu faţă de anul trecut. NETOPIA Payments şi-a reafirmat rolul de partener de încredere al magazinelor online, fiind alături de aceştia 100% din timp, pentru o campanie Black Friday cu 0 incidente”, a declarat Antonio Eram, CEO şi fondator NETOPIA Payments.
Conform datelor NETOPIA Payments, 55% din totalul tranzacţiilor procesate de Black Friday 2019 au fost realizate de pe dispozitive mobile, cu 5% mai puţin faţă de o zi obişnuită, ceea ce denotă tendinţa conform căreia, în ziua de Black Friday, o mare parte dintre români preferă în continuare desktop-ul pentru o accesare mai rapidă a ofertelor speciale ale magazinelor.
În acelaşi timp, având în vedere creşterea considerabilă a volumului tranzacţiilor, numărul celor care au ales să facă cumpărături de Black Friday de pe dispozitive mobile a fost în creştere cu 60% comparativ cu ediţia precedentă.
Potrivit companiei, una din zece tranzacţii înregistrate de Black Friday a fost efectuată instant prin simpla scanare a codului QR afişat în pagina de plată a comercianţilor online parteneri, prin intermediul aplicaţiei mobilPay Wallet.
Sursa : news.ro
Euro a atins un nou nivel record, pentru a patra oară consecutiv: 4,7808 lei... Un nou maxim istoric pentru euro la cursul BNR, a patra zi consecutiv: "Euro va continua să crească!"...