Pentru a pune bazele unei afaceri de succes este important să ții cont de mai mulți factori, iar unul dintre aceștia îl reprezintă spațiile de lucru din clădirile de birouri. Datorită avansului tehnologic, locul în care angajații își desfășoară, zilnic, activitatea a devenit un spațiu complex, iar arsenalul de produse și servicii de care aceștia dispun la job are toate șansele să se îmbogățească, potrivit celor mai recente previziuni despre piata muncii.
Este deja cunoscut faptul că un mediul de lucru plăcut contribuie la creșterea productivității angajaților, de aceea în momentul în care pui la punct planul de afaceri este esențial să ții cont și de spațiul de lucru în care se va dezvolta viitorul business.
Însă, cel mai important lucru pe care trebuie să îl ai în vedere este tipul de produse pe care vrei să le dezvolți sau să le distribui și ce impact ar putea avea acestea pe piața muncii. Sunt câteva businessuri mici care pot deveni rapid profitabile, datorită nevoilor actuale. Iată câteva dintre acestea:
Comercializarea aparatelor de masaj
Pentru că oamenii petrec foarte mult timp la birou, durerile de spate au devenit extrem de supărătoare pentru mulți dintre aceștia, motiv pentru care apelează frecvent la maseuri sau la aparate care să le atenueze durerea. Potrivit Keywords Everywhere, lunar, sunt aproximativ 246.000 de căutări online pentru „dureri de spate“. Cuvintele cheie secundare includ „ameliorare“, „remediu“ și „cauze“. Așadar, oamenii sunt interesați să afle ce anume provoacă durerile de spate și cum să scape de ele. Drept urmare, vânzarea aparatelor de masaj poate fi o afacere profitabilă în 2020.
Comercializarea pungilor regenerabile
Pe măsură ce oamenii devin mai conștienți de cantitatea și tipul de deșeuri pe care le produc în locuințele lor, unii dintre aceștia încep să folosească pungi reutilizabile, pentru a reduce cantitatea de plastic. Potrivit specialiștilor, ideile de afaceri centrate pe conservarea mediului înconjurător se pot bucura de succes în 2020.
Comercializarea căștilor wireless
Este de așteptat ca piața căștilor wireless să crească cu 7 procente în viitorul apropiat. În prezent, căștile wireless dețin 31% din cota de piață și se preconizează o ascensiune continuă. Până în 2025, industria vânzării cu amănuntul a acestor produse ar putea să crească până la 15,8 miliarde de dolari, motiv pentru care o afacere în această nișă nu este de ignorat.
Vânzarea căștilor wireless este o idee de startup care are din ce în ce mai mult succes datorită dezvoltării unor tehnologii, precum Bluetooth și Wi-Fi, dar și datorită confortului pe care îl oferă acest produs utilizatorilor.
Comercializarea produselor cosmetice pentru bărbați
Unul dintre cele mai populare produse care vizează bărbații este uleiul pentru barbă, care reprezintă o parte a industriei de îngrijire masculină cu vânzări de aproximativ 6 miliarde de dolari anual. Cu toate că este o industrie competitivă, încă există loc pentru noi jucători pe piață. Pentru a crește vizibilitatea unei astfel de afaceri, este importantă prezența pe rețelele sociale. Pozele cu bărbați cu barba frumos îngrijită ar putea să îi convingă și pe ceilalți să încerce astfel de produse.
Comercializarea birourilor la care stai în picioare
Cele mai inovatoare idei de business încep, uneori, prin transformarea unor produse de zi cu zi în ceva diferit. Nu mai este un secret pentru nimeni că statul la birou ne poate afecta sănătatea, iar acesta este unul dintre motivele pentru care se înregistrează o creștere a vânzărilor în rândul birourilor la care stai în picioare. O afacere care să se concentreze pe aceste produse ar putea fi aducătoare de profit în acest an.
Indiferent de tipul de business pe care alegi să-l dezvolți în 2020, este important să pleci la drum urmând un plan de afaceri bine structurat.
Sursă foto: Rawpixel.com/ Shutterstock
Avertisment ANPC: La ce fel de escrocherii trebuie să fii atent ca să nu rămâi fără bani... Apple ar putea ajunge anul acesta la două miliarde de iPhone-uri vândute...