Antena Căutare

Oficial TUI: Romania ar trebui sa-si schimbe modul de promovare externa

Romania ar trebui sa-si schimbe imaginea negativa pe care o are in afara tarii prin actiuni de promovare care sa nu se limiteze doar la spoturi publicitare platite la TV sau in presa scrisa externa, a declarat Harald Kraus, director Distributie TUI, prezent la lansarea TUI Travel Center in Romania.



In ceea ce priveste colaborarea dintre Eurolines si TUI Travel Center, Harald Kraus a declarat ca este de mult timp „in cautarea unei solutii pentru intrarea pe piata romaneasca si am cautat destul de mult timp un partener care sa aiba dimensiunea si puterea de care aveam nevoie".

Negocieri de mai bine de 2 ani

Cred ca industria noastra de turism are nevoie sa se miste, cred ca este obligatoriu sa se consolideze. Pornim pe acest drum cu elan, incredere si forta", a declarat Dragos Anastasiu, presedintele Grupului Eurolines, partenerul TUI in Romania.

Acesta a precizat ca este in negocieri cu TUI Travel de mai bine de doi ani.

Partea de turism din Eurolines reprezinta in prezent aproximativ 25% din cifra de afaceri a grupului Eurolines, Anastasiu precizand ca in urmatorii ani va putea fi remarcata o crestere semnificativa a aportului turismului in cifra de afaceri a grupului.

Peste 5.000 de romani, clienti ai TUI Travel Center

Peste 5.000 de romani vor calatori in 2012 in strainatate prin pachete cumparate de la TUI Travel Center, reprezentanta concernului german in Romania, iar numarul acestora se va dubla in fiecare an in urmatorii trei-patru ani, a declarat Dragos Anastasiu.

,,Estimam un minim de 5.000-6.000 de romani care vor pleca anul viitor prin TUI Travel Center in strainatate. Si numarul strainilor care vor veni prin TUI pe litoral se va tripla, de la o mie si ceva de persoane anul acesta, pentru ca se va tripla numarul de zboruri", a spus Anastasiu.

El a adaugat ca in acest an au plecat cu pachete TUI, prin diverse agentii romanesti revanzatoare, aproximativ 10.000 de turisti romani.
Prin lume, via Viena

Harald Kraus, directorul de vanzari al TUI Austria, a mentionat ca, in urmatoarele luni, 25 din cele 52 de agentii ale Eurolines vor fi branduite TUI Travel Center, urmand ca in urmatorii trei ani numarul acestora sa ajunga la 100.

Turistii vor pleca spre diverse destinatii din lume prin Viena, pentru ca in urmatorii doi ani TUI nu intentioneaza sa opereze chartere din Romania.

Eurolines a incheiat in iunie un parteneriat cu TUI Travel PLC, companie inregistrata in Marea Britanie si controlata de grupul german TUI, liderul mondial in domeniul turismului.

Astfel, o cota importanta din ofertele turistice din agentiile tour-operatorului roman va fi reprezentata de produsele TUI. Prin tranzactia incheiata, Eurolines va integra si societatea detinuta de TUI in Romania, Danubius Travel, operatiune care nu presupune un transfer de actiuni.

Danubius Travel din Constanta, societate detinuta de TUI Travel PLC, Ciprian Popescu si Camelia Dinu, devine astfel parte integranta a grupului Eurolines, pastrandu-si ariile sale de activitate, respectiv turismul de incoming, croaziere si business travel.

TUI Travel PLC opereaza in 180 de tari si are aproape 30 de milioane de clienti anual si aproximativ 49.000 de angajati.

La nivel mondial, grupul TUI este impartit in trei directii principale: TUI Travel, TUI Hotels&Resorts si Cruises.

Grupul Eurolines Romania detine noua societati, are circa 400 de angajati, sase agentii francizate in Germania, o flota de 35 de autocare si aproximativ 200 de autoturisme.

Sursa: Financiarul

Ce fac SIF-urile daca Erste va avea nevoie de majorare de capital?... Vantu vinde Insomar lui Maricel Pacuraru pentru 1 mil. euro...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x