- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Grégoire Vigroux, Co-Director CallPoint New Europe, preconizeaza ca veniturile companiei vor atinge cifra de 10 milioane de euro in 2011, cu un EBITDA de peste 20%. Din aceasta suma, trei milioane de euro reprezinta afacerile din Romania, restul fiind veniturile provenind de pe piata din Bulgaria.
Obiectivul de crestere a cifrei de afaceri pe acest an vizeaza astfel un avans de doua cifre fata de anul trecut pe ambele piete, respectiv de 50% pentru Romania si de 40% pentru Bulgaria.
CallPoint New Europe are in prezent un portofoliu de 16 clienti, fata de noua clienti acum doi ani.
„Cele mai mari companii care sunt interesate de serviciile de call center sunt cele de telecomunicatii precum Orange, Cosmote si Romtelecom. In jur de o treime din businessul local de call center din Romania este generata de aceste trei mari companii", spune co-directorul CallPoint New Europe. CallPoint New Europe are in prezent un numar de 226 de angajati, o crestere substantiala fata de cei 93 de salariati in februarie 2010.
Noi angajari
Valoris Center a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 1,35 milioane de euro, cu 56% mai mare fata de anul 2009, declara Cristina Man, director general al companiei. Firma anunta planuri de extindere pentru acest an. „Tinta Valoris pentru 2011 este o cifra de afaceri de 1,7 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de anul 2010.
Tot articolul, in Financiarul
Cote istorice pentru pretul benzinei si motorinei. Vezi noile valori ale celor mai mari companii de pe piata!... Romania, pe locul 39 din 163 in topul mondial al riscurilor fiscale...