Categoria aparate si accesorii foto a fost singura care a consemnat o crestere, de 7,9%, pana la 37 milioane euro, in timp ce vanzarile de electronice de larg consum au stagnat la 270 milioane euro.
Cea mai mare scadere a vanzarilor in 2010, de 33,1%, a avut loc la echipamentele de birou, pana la 31 milioane euro, urmate de segmentul telecomunicatii, cu un declin de 31,5%, la 174 milioane euro, si cel IT, care a coborat cu 20%, la 338 milioane euro.
Totodata, piata electrocasnicelor mari a scazut cu 9,6%, la 308 milioane euro, iar cea a electrocasnicelor mici s-a redus cu 2,8%, la 77 milioane euro.
GfK Temax Romania este un indicator dezvoltat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piata produselor de folosinta indelungata.
Sursa: Financiarul
Isarescu: Romania e campioana la numarul de firme intrate in insolventa... Orange si Vodafone, amendate cu 63 milioane de euro...