Antena Căutare

Plaza România şi Bucureşti Mall anunță noi deschideri de magazine în luna aprilie

Bucureşti Mall, cel mai iubit centru comercial din capitală si Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături, deschid luna aprilie cu două noi inaugurări de magazine, ce vor completa cu succes oferta de fashion şi vor oferi consumatorilor motive în plus de a se bucura de cumpărături.

Bucureşti Mall, cel mai iubit centru comercial din capitală si Plaza România, una dintre cele mai populare destinații pentru cumpărături, deschid luna aprilie cu două noi inaugurări de magazine, ce vor completa cu succes oferta de fashion şi vor oferi consumatorilor motive în plus de a se bucura de cumpărături.

Astfel, un nume cu o prezență puternică la nivel internațional - TIMEOUT, va deschide magazine în luna aprilie în ambele centre comerciale, în timp ce MOA, renumitul brand de accesorii fashion, cu o retea compusă din 350 magazine la nivel mondial, se va alătura Bucureşti Mall începând cu aceeasi lună.

“Dorim ca Bucureşti Mall să reprezinte prima alegere pentru clienții săi, un spațiu plin de culoare, forme şi produse, pentru cele mai exigente gusturi. Suntem încântați să putem completa mixul de chiriasi cu două brand-uri reprezentative pentru zona de fashion, acest lucru reprezintă un pas firesc în dezvoltarea și repoziționarea centrului comercial. Ne bucuram că putem aduce un plus de valoare mall-ului nostru, dar şi varietatea ofertei, adaptată nevoilor consumatorilor”, Răzvan Gaiță, General Manager Anchor Grup.

TIMEOUT crede cu tărie că un brand autentic ar trebui să fie un sinonim al hainelor confortabile, excepționale. TIMEOUT a luat naștere în 1992, în California și revine pe piaţa locală sub administratia echipei Kenvelo, care mai include în portofoliu brandul omonim, Lee Cooper, Tom Tailor, Brioche Doree si Mim Paris. Reţeaua naţională TIMEOUT cuprinde la acest moment 9 magazine. În Bucureşti Mall, retailerul californian va ocupa un spațiu de 160 metri pătrați şi va fi deschis la etajul 1 al centrului comercial, în timp ce magazinul din Plaza Romania va avea o suprafață de 162 metri pătrați.

“Suntem deosebit de încrezatori în cele două noi magazine ce vor fi deschise in cadrul Anchor. Avem o experiență lungă și placută în aceaste centre comerciale, în București Mall fiind încă de la început. Am ales locații de top, accesibile clienților nostri. Am ales centre comerciale puternice, care suntem siguri că ne vor ajuta foarte mult să creştem nivelul accesibilităţii produselor din toate punctele de vedere.” - Philippe Besadoux, General Manager Timeout România.

MOA, brandul francez de accesorii şi fashion, deține la ora actuală peste 350 de magazine în mai mult de 15 țări. Echipa de stilişti MOA Paris, propune în fiecare sezon colecții irezistibile, pline de culoare, ce permit fiecărei femei să-şi aleagă accesorii practice, dar în acelaşi timp sofisticate, adaptate vieții active urbane. În Bucureşti Mall, brandul MOA va ocupa o suprafață de 50 mp, iar magazinul va fi deschis la etajul 1 al centrului comercial.

“Sunt mândru să vă anunț deschiderea celui de-al 8 lea magazin în România pentru femeile care nu au un magazin MOA aproape de ele în aceasta zonă, mai ales ca este un mall unde sunt prezente toate mărcile internaționale”, Stéphane LAHAYE, Administrator MOA.

Începând cu anul 2013, Bucureşti Mall si Plaza Romania au intrat într-un amplu proces de repoziționare, ce vizează implementarea unor noi strategii inovative atat la nivel comercial dar şi de marketing. În plus, în luna iunie a acestui an, este programată începerea lucrărilor de renovare a centrelor comerciale.

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x