Toate acestea ilustreaza puterea si cresterea permanenta a brand-ului SUBWAY®, care, numai de la inceputul anului 2013, a inaugurat 1.761 noi restaurante in intreaga lume.
“Este o dovada de dedicare si munca sustinuta a intregii echipe SUBWAY, pe care deseori o numesc cea mai mare echipa din istoria francizei,” declara presedintele si cofondatorul Fred DeLuca, care a deschis primul magazin de sandvisuri pe data de 28 august 1965.
“Sunt mandru ca fac parte dintr-o echipa ce asigura mii de locuri de munca oamenilor care lucreaza in restaurantele noastre, in birouri, in sediile centrale si secundare din intreaga lume,” a mai adaugat DeLuca. “Francizele noastre sunt cele mai bune din lume. Ele reprezinta un grup divers de mici antreprenori care se mandresc cu serviciile de calitate pe care le ofera clientilor lor.”
Astazi, brand-ul SUBWAY® se detaseaza cu mult de competitorii sai. In topul restaurantelor similare, urmatorul detine cu 5.500 magazine mai putin decat brand-ul SUBWAY® in timp ce urmatoarele trei se situeaza undeva cu intre 21.000 si 33.000 mai putin.
Conform declaratiilor directorului de Dezvoltare Regionala al SUBWAY pentru Marea Britanie si Irlanda de Nord, Trevor Haynes, “costurile mici la deschidere, flexibilitatea si simplitatea sunt criteriile care fac ca SUBWAY sa fie atat de atractiv pentru antreprenorii ce considera ca brand-ul nostru este modalitatea de a-si atinge scopul de a detine si conduce propria afacere. De aceea, lucrurile merg atat de bine. Ne bucuram sa beneficiem de aceasta oportunitate pe piata noastra!”
Amplasarea restaurantelor scoate in evidenta flexibilitatea brand-ului SUBWAY®. Exista, la nivel mondial, peste 9.000 de magazine mai putin traditionale, dintre care 4.500 sunt amplasate in benzinarii. Dintre aceste locatii, aproape 600 se afla in Europa, dintre care 6 in Romania.
SUBWAY® poate deschide restaurante in spatii pe care alte brand-uri le pot considera prea mici sau prea putin practice, cum ar fi spitale, centre de sanatate, cinematografe si gari. Clientilor le plac sandvisurile si salatele SUBWAY® servite in locuri mai putin conventionale, cum ar fi o ambarcatiune germana ce navigheaza pe un rau, o reprezentanta auto din California sau chiar o biserica din Buffalo, New York.
Marea Britanie reprezinta a treia piata de desfacere la nivel international, dupa SUA si Canada, cu peste 1.500 locatii. In total, exista 14.000 restaurante internationale in 102 tari.
Echipa europeana a deschis, in iulie, al 4.000-lea restaurant in Gara de Nord din Bucuresti. Noua locatie este operata de catre LS Travel Retail Romania, unul dintre liderii mondiali ai retail-ului in zone de tranzit, precum aeroporturi, gari sau statii de metrou.
In Estonia, s-a deschis recent prima franciza SUBWAY®, insumandu-se astfel 31 de tari europene in care brand-ul SUBWAY® este prezent. In ceea ce priveste numarul de angajati, in Europa exista aproximativ 40.000 in timp ce in Romania, in cele 16 restaurante, lucreaza in jur de 200 angajati.
“Cresterea pe care am cunoscut-o in Europa este o realizare extraordinara ce reflecta spiritul antreprenorial al celor care detin franciza SUBWAY si care lucreaza din greu in fiecare zi pentru a oferi produse de calitate si pentru a multumi fiecare client ce intra in magazinele Subway,” a declarat Marc Kreder, Directorul Regional al SUBWAY® pentru Europa. “Suntem, de asemenea, foarte mandri de sprijinul oferit de brand celor care detin franciza.”
Directorul de Dezvoltare, Don Fertman declara: “Exista inca multe oportunitati pe pietele noastre Internationale. Brandul are reprezentante regionale si nationale care asigura educarea si sprijinul celor care obtin franciza in domeniu; preocuparea comuna a tuturor este sa ne asiguram ca suntem cel mai bun brand din lume, atat pentru clienti, cat si pentru antreprenorii care incearca sa intre in industria alimentara.”
Despre restaurantele SUBWAY®
Cu sediul principal in Milford, Connecticut si cu birouri regionale in Amsterdam, Beirut, Brisbane, Miami si Singapore, Praga, brandul SUBWAY® a fost fondat de Fred DeLuca si Dr. Peter Buck in 1965.
SUBWAY® este primul asemenea lant de fast-food-uri care indeplineste criteriile nutritionale ale Programului de Alimentatie al Asociatiei Americane de Cardiologie.
Anul acesta, pentru al patrulea an consecutiv, brand-ul SUBWAY® a fost ales "Nr. 1" de catre consumatorii Zagat® Fast Food Survey, la categoriile "Optiuni sanatoase," "Cel mai popular" si "Top Service" pentru brand-urile alimentare cu 5.000 sau peste 5.000 restaurante.
Brand-ul a fost, de asemenea, declarat Brandul #1 pe segmental restaurantelor de tip fast-food in clasamentul YouGov Brand Index. SUBWAY® a fost, de asemenea, declarat Brandul #1 in ceea ce priveste sanatatea in alimentatie de catre Brand Keys Inc. si Brandul #1 din punct de vedere al satisfactiei clientilor de catre American Customer Satisfaction Index.