Antena Căutare

Retailer online: Vânzările totale de Black Friday au atins cinci milioane de euro, televizoarele fiind cele mai vândute produse. Bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile

Campania de Black Friday, desfăşurată de retailerul online evoMAG în acest an între 1 – 24 noiembrie, a generat, în total, vânzări de 5 milioane de euro, cu o valoare medie a comenzii de 800 de lei, televizoarele fiind cele mai vândute produse, informează compania într-un comunicat.

”În perioada de Black Friday, clienţii evoMAG au plasat peste 25.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site a fost, în campania de Black Friday, de peste 1,7 milioane. Interesul crescut pentru reducerile de Black Friday, mai ales în perioada 15 – 17 noiembrie, a determinat anul acesta creşterea ofertei, evoMAG oferind reduceri la peste 70.000 de produse”, arată compania.

Şi în 2019, bărbaţii au cheltuit mai mult decât femeile. Astfel, din totalul clienţilor care au comandat, 70% au fost bărbaţi şi 30% femei, arată compania.

În ceea ce priveşte profilul cumpărătorilor, în campania de Black Friday de anul acesta a crescut cu 15% numărul comenzilor realizate de publicul tânăr (18 – 24 de ani) şi cu 20% al comenzilor făcute de persoanele cu vârste de peste 65 de ani.

De asemenea, 35% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday. Aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile.

Articolul continuă după reclamă

Anul acesta, cele mai achiziţionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice, componente PC şi vehicule electrice.

Cea mai scumpă comandă plasată de Black Friday 2019 pe evoMAG.ro a fost în valoare de 92.800 de lei, echivalentul a 10 laptopuri.

Pe parcursul desfăşurării campaniei de Black Friday 2019, peste 5.700 de comenzi au fost ridicate din showroom, adică 23% din numărul total de comenzi plasate pe evoMAG.ro, în perioada 1 – 24 noiembrie 2019.

De asemenea, compania estimează o creştere de 10% a vânzărilor în ultima lună din an, faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

evoMAG este una dintre cele mai mari companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.

Este o companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.

Sursa : news.ro

Deficitul comercial al României a crescut cu 18,4% în primele 10 luni, la 14,02 miliarde de euro... Eurostat: România şi Cipru au cele mai reduse ponderi de companii cu ritm rapid de dezvoltare, între statele UE...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego
Hello Chef sezonul 8, 21 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul lui Fuego Sambata, 21.12.2024, 14:53
NBA Christmas Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x