TED’S Coffee Co are în prezent o reţea cu 33 cafenele la nivel naţional. De la începutul anului, TED'S Coffee Co a deschis trei noi cafenele, două în Bucureşti şi una în Galaţi, informează compania într-un comunicat.
“Pentru un număr din ce în ce mai mare de oameni, cafeaua reprezintă un stil de viaţă perfect integrat în rutina zilnică, prin urmare şi aşteptările lor în ceea ce priveşte calitatea produsului şi a experienţei pe care doresc să le găsească într-o cafenea sunt mai mari”, declară Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee Co.
Din totalul de 40 de locaţii la care reţeaua TED’S Coffee Co va ajunge până la finele acestui an, 20 vor fi în sistem de franciză.
“Ne aflăm într-un context de piaţă favorabil pentru a dezvolta reţeaua inclusiv prin francize. Cererile de franciză sunt în număr mare şi vin atât din ţară, cât şi din partea românilor din Diaspora. În opinia mea, ca antreprenor, este necesar să existe chimie între francizor şi francizat pentru a construi o relaţie de lungă durată”, a declarat Vasi Andreica.
Taxa de redevenţă pentru deschiderea unei francize TED'S Coffee Co este de 4% din cifra de afaceri, la care se adaugă 1% costuri de marketing. Totodată, taxa de intrare în franciza TED'S Coffee Co se situează între 5.000 şi 10.000 de euro în funcţie de tipologia şi mărimea locaţiei.
TED’S Coffee Co este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel naţional în centre comerciale, în clădiri de birouri şi stradal.
Sursa : news.ro
PwC România şi-a mutat sediul de birouri în clădirea Ana Tower din Bucureşti... Euro scade, dar rămâne peste 4,81, aproape de nivelul record. Lira sterlină, cel mai mic nivel din noiembrie 2019...