eMAG a prezentat statisticile pe 2017 și sunt așa cum (nu) te așteptai. Comerțul mobil e aici și se prea poate ca în 2018 telefonul să fie cel mai important gadget din viața ta.
eMAG a împins comerțul online puțin mai departe și, în 2017, a ajuns prin el să domine ceea ce în domeniu se numește m-commerce. Nu mai e vorba doar de internet, e vorba de cel mai accesibil gadget: telefonul. Astfel, ar trebui să știi că magazinul raportează pentru anul precedent 51% din comenzi pe mobil. Totodată, traficul de pe telefoane a depășit lunar pragul de 60%.
Dacă până acum utilizatorii smartphone-urilor intrau pe site-urile magazinelor online în special pentru a se informa, acum plasează și comenzi. Pentru prima dată, clienții eMAG au plasat mai multe comenzi de pe dispozitivele mobile decât de pe PC. Procentul de 51% este și mai mare în cazul noilor clienți: 60% din cei care au plasat pentru prima dată o comandă pe eMAG au făcut-o de pe telefoane.
Jumătate dintre clienții care au făcut cumpărături de pe telefoane au folosit aplicația eMAG. Aceasta are un rating de 4,7 din 5, o medie făcută din 100.000 de review-uri. Sigur, a și fost promovată intens, mai ales la ultimele ediții Black Friday. Are și câteva avantaje, cum ar fi plasare mai rapidă de comenzi, sistem mai bun de căutare și acces mai rapid la oferte noi.
Vezi cum s-a ajuns ca România să conducă revoluția comerțului online!
Curs valutar, 30 ianuarie. Valutele scad, crește moneda națională... Anunț important pentru zeci de mii de români. SCAD SALARIILE pentru aceste categorii de angajați!...