Noul director general al Yahoo se va concentra asupra principalei divizii a Yahoo, motorul de cautare online, in contextul procesului de analiza derulat la nivelul intregului grup.
Lucrurile nu arata deloc bine pentru Yahoo!. Compania, desi are peste 200 de milioane de clienti de e-mail, are o imagine invechita si nu este perceputa ca fiind o companie cool, cum se intampla cu Google sau Facebook. Compania a schimbat designul e-mail-ului in 2009, a integrat in el retelele sociale si a sperat ca utilizatorii isi vor schimba parerea, insa nu s-a schimbat nimic in bine.
Mai mult, in 2008 si 2009 s-a scris mult despre o presupusa achizitie a Yahoo! de catre Microsoft, lucru care ar fi creat un conglomerat care putea face fata mai bine concurentei, decat pot face fata fiecare separat. Nu s-a concretizat insa nimic si - desi Yahoo! si Microsoft au semnat un parteneriat pe zece ani in domeniul publicitatii si a cautarii online - rezultatele au fost aproape nule.
Recent au revenit zvonurile cum ca Microsoft, Google sau chiar si chinezii de la Alibaba evalueaza o posibila achizitie a Yahoo!, insa nimic nu s-a concretizat.
foto: online.wsj.com