- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
În urma studiilor realizate de specialiștii în marketing, reiese că peste 79% dintre agențiile de marketing consideră că PPC-ul este deosebit de benefic pentru orice tip de afacere.
Ce sunt serviciile PPC și ce importanță dețin pentru o afacere online?
PPC este o structură de marketing digital care presupune ca un agent de publicitate să cumpere vizite pe site. Reclamele PPC pot fi publicate pe site-urile de rețele sociale, precum și pe motoarele de căutare. Mai multe rețele PPC funcționează ca gazdă, însă tarifele unor astfel de reclame variază de la gazdă la gazdă. Agenția de PPC Magnetif poate desfășura o campanie PPC pentru afacerea pe care o dețineți pentru a-i stimula dezvoltarea și pentru a o ajuta să ajungă mai rapid la publicul țintă, generând astfel un număr mai mare de clienți. În general, reclamele Pay-Per-Click sunt cruciale pentru o afacere online, deoarece determină utilizatorii finali să viziteze website-ul promovat și să cumpere servicii sau produse.
Practic, PPC este un proces plătit prin care agenții de marketing și deținătorii de afaceri asigură mai mult trafic pe site. Studiile realizate pe parcursul ultimilor 5 ani sugerează că 62% dintre agențiile de marketing la nivel mondial intenționează să mărească bugetul PPC în anii următori și că 49% dintre utilizatori dau clic pe anunțurile text. Mai mult decât atât, 16% dintre utilizatori sunt atrași de anunțurile video, în timp ce 31% dintre utilizatori sunt atrași de anunțurile pentru cumpărături. Indiferent că dețineți un site de comerț electronic sau orice alt tip de afacere, marketingul PPC poate fi un instrument de bază.
Ce avantaje vă oferă serviciile PPC?
Dacă doriți să creșteți vânzările afacerii pe care o conduceți, atunci aveți nevoie de servicii PPC. Unii antreprenori nu iau în considerare reclamele PPC din cauza taxelor regulate pe care ar trebui să le acorde platformelor, însă această strategie de marketing digital este esențială mai ales dacă aveți o afacere aflată la început de drum sau aveți o concurență uriașă și nu reușiți să dobândiți popularitate. Dacă intenționați să implementați serviciile PPC pentru afacerea pe care o conduceți, încercați să vă concentrați asupra tuturor aspectelor unei campanii PPC.
Este recomandată o bună comunicare între proprietarul afacerii și agenția de marketing PPC, deoarece pe măsură ce implementați serviciile PPC, veți putea împreună să analizați cât de bine funcționează această strategie. Există diferiți factori pe care îi puteți verifica, cum ar fi rata de conversie, scorul de calitate, cost-pe-clic, cost-pe-achiziție, rentabilitate și alte cheltuieli publicitare. Aceste date vă pot ajuta să înțelegeți cât de eficiente sunt serviciile PPC implementate și, totodată, să luați și alte măsuri necesare pentru a asigura și mai mult trafic pe site. Este deosebit de important să executați corect o campanie de marketing PPC pentru a îmbunătăți evoluția afacerii și pentru a-i crește vânzările și profitul.
Înainte de implementarea marketingului PPC, este recomandat să stabiliți o campanie strategică. Asta înseamnă că trebuie să aveți o idee clară despre pașii care pot asigura succesul serviciilor PPC. O agenție de marketing PPC vă poate ajuta foarte mult, însă tot este important să știți ce anume doriți de la un anunț PPC. Dacă sunteți clar cu privire la așteptările pe care le aveți și stabiliți obiective cât mai precise, agenția poate adopta o abordare adecvată, care accelerează atingerea acelor obiective.