Studiul a fost lansat astazi de Unlock Market Research in cadrul conferintei BrandRo. Borsec a ramas cel mai puternic brand romanesc, pozitie pe care a castigat-o anul trecut. De altfel, cinci dintre marcile aflate in Top 10 din 2010 se regasesc si la editia din acest an pe primele 10 pozitii: Borsec, Poiana, Dorna, BCR, Dacia si Timisoreana.
Studiul Unlock Market Research a avut ca scop masurarea ,,puterii" marcilor romanesti al doilea an consecutiv, nu din perspectiva financiara, corporatista, ci din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le sunt acordate de catre consumatori.
,,As dori ca la aceasta a doua editie a topului sa fac un indemn la incredere in propriile forte, chiar daca mediul in care actionam ni se pare deseori neprietenos. Pentru ca daca unii dintre noi reusesc, chiar daca aceia sunt putini, inseamna ca se poate. Mai greu, cu mai mult efort, cu extrem de multa disciplina uneori sinonima cu incapatanare, dar se poate", declara Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research.
Printre alte branduri autohtone aflate in top 50 se numara Romtelecom (17), Petrom (19).
In Top 10 al brandurilor media pe 2011 sunt prezente doua posturi apartinand Intact Media Group, respectiv Antena 1 si Radio Zu. Pentru acest studiu, Unlock a realizat 1.200 de interviuri telefonice. Studiul este reprezentativ pentru populatia urbana de peste 18 ani.
Sursa: Financiarul
Seful SIF Moldova, exclus de la intalnirea SIF-urilor cu Erste... Uraniu insuficient pentru reactoarele 3 si 4 de la Cernavoda: Romania cauta solutii in Kazahstan...