Logo-ul si sloganul turismului romanesc vor fi expuse in timpul Galei pe elementele arenei cu vizibilitatea cea mai mare: pe podeaua ringului, in colturile, pe stalpii si pe corzile ringului, pe suporturi mobile cum sunt placutele de anuntare a reprizelor. Totodata, elementele vizuale ale brandului vor fi promovate prin diferite mijloace outdoor in apropierea locului unde are loc meciul: pe ecrane, bannere, mashuri, steaguri, dar si in sala - prin sisteme de afisare specifice.
Alte ocazii de vizibilitate pentru brand vor fi asigurate la evenimentele care preced Gala si o urmeaza, in diverse aparitii publice ale lui Lucian Bute sau ale altor sportivi romani, precum conferintele de presa, antrenamentul cu public, cantarul oficial, declaratii de presa, reportaje si interviuri. La toate aceste evenimente, brandul va fi afisat pe suporturi de expunere, pe echipamentele sportivilor romani sau pe tricouri purtate de diferite persoane din randul celor implicate in organizarea si derularea evenimentului.
Brandul va fi plasat si pe materialele de promovare a evenimentului in sine, precum afisul Galei, biletele de acces, panourile outdoor fixe si mobile, bannerele si fluturasii care anunta evenimentul, dar si in spoturile difuzate pe ecranele din Bucuresti.
Toate acestea vor asigura expunere media pe televiziunile care vor transmite meciul in direct, pe canalele media nationale si internationale care vor difuza ulterior materiale si imagini de la Gala, sau de la evenimentele conexe, precum si in mediul online. Pachetul de promovare achizitionat de MDRT cu prilejul acestui eveniment sportiv include si productia unui clip de promovare a brandului national de turism asociat imaginii de campion a lui Lucian Bute.
Conform sondajului de opinie realizat in luna ianuarie a.c. de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie, dintre sportivii romani in activitate, Lucian Bute reprezinta cea mai buna imagine a Romaniei in strainatate. Masuratorile de audienta facute publice de ESPN arata ca ultimele gale ale lui Bute au fost urmarite, in direct sau in reluare, de 50 de milioane de abonati, iar audienta totala s-a ridicat la 99 de milioane de familii de pe cinci continente. Aceste cifre ne indreptatesc sa apreciem ca Gala de Box din 9 iulie va asigura o vizibilitate fara precedent pentru brandul national de turism.
Actiunea, finantata din fondurile europene alocate Romaniei pentru promovarea turistica, corespunde recomandarilor din Planul de marketing strategic si operational pentru Romania pentru perioada 2011-2015 si reprezinta a doua colaborare dintre MDRT si Lucian Bute, realizata in baza parteneriatului anuntat anul trecut in luna noiembrie.
Citeste si Jurnalul