Sorin Stancu a preluat, după 15 ani în grupul RTC, business-ul de peste 20 mil. euro al britanicilor de la Marks&Spencer, unul dintre cei mai importanți jucători în retailul de fashion.
După ce la începutul anilor 2000 privea brandul drept unul exclusivist, în prezent spune că cele șase magazine din România reprezintă o opțiune accesibilă românilor, fapt demonstrat și de creșterea cu două cifre a valorii bonului de cumpărături. Sorin Stancu, 40 de ani, a preluat conducerea Marks&Spencer în anul 2012, iar în prezent coordonează operațiunile celor 18 magazine deținute de britanici în șase țări din zona Balcanilor.
În România, primul magazin de îmbrăcăminte M&S a fost deschis în anul 2000, în București. "A fost unul din pionierii în retailul de fashion. Când cumpăram un cadou pentru un prieten de la Marks&Spencer ne strângeam 3-4 pentru a-l putea achiziționa, era un fel de Hugo Boss al zilelor actuale", își amintește zâmbind actualul CEO M&S pe zona Balcanilor.
Citeste AICI continuarea articolului!