”Toate celelalte operaţiuni din România (Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Suceava, Constanţa, Tîrgu Mureş şi Satu Mare) rămân active, dar cu restricţiile impuse de diferitele ţări către care Wizz Air operează de pe aeroporturile respective”, arată un comunicat al companiei.
Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil.
”Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism – inclusiv agenţiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, spun reprezentanţii Wizz Air.
Wizz Air precizează totodată că siguranţa şi binele pasagerilor şi ale echipajului rămân principalele priorităţi ale companiei.
Wizz Air oferă mai mult de 700 de rute de la 25 de baze, ce asigură conexiunea între 155 de destinaţii din 45 de ţări. 40 de milioane de pasageri au călătorit cu Wizz Air în 2019. Compania operează o flotă de 121 de aeronave Airbus.
Sursa : news.ro
Acţionarii Transgaz vor să dea dividende de 182,14 milioane lei din profitul net realizat anul trecut... Senatul american eşuează în două rânduri să adopte un gigantic plan de ajutorarea a economiei americane, probabil deja î...