Antena Căutare

Escapada romantică a unui cuplu s-a terminat tragic! Tânăra a murit după ce a căzut de la 60 de metri într-o cascadă: „Astăzi mi-am pierdut sufletul pereche”

O tânără a căzut de pe o stâncă de la 60 de metri, într-o cascadă, în timpul unei escapade cu iubitul ei. Aceștia împărtășeau un moment emoționant în clipa când s-a produs tragedia.

Hannah Lowe, în vârstă de 29 de ani a fost un alpinist experimentat și a dus la bun sfârșit provocările unora dintre cei mai mari munți din Marea Britanie alături de familia și iubitul ei, Adam Stanaway.

Cu câteva secunde înainte de a cădea, Hannah Lowe și partenerul ei discutau despre cât de fericiți erau și cât de încântați de perspectiva de a-și cumpăra prima casă următoare zi. Aceștia se aflau pe Peak District când s-a produs tragedia.

Cu o zi înainte ca Adam să împlinească vârsta de 30 de ani, aceștia au hotărât să se plimbe pe Peak District împreună cu mama și sora Hannei. După trei ore au ajuns în vârful Kinder Scout și au împărtășit un picnic cu familia Hannei, înainte de a rătăci doar câteva momente prețioase.

Perechea s-a așezat în vârful prăpastiei Kinder și a vorbit despre viitorul lor și despre visele lor de a construi o casă împreună, dar în timp ce s-au ridicat să plece Hannah au alunecat și s-au cufundat la poalele cascadei.

„Ne-am dus să rătăcim puțin și ne-am așezat pe niște stânci”, a spus Adam. „Am fost amândoi foarte fericiți, când ne-am hotărât să cumpăram prima casă a doua zi, care a fost și ziua mea de 30 de ani. Am stat doar câteva minute, apoi ne-am ridicat să mergem. Hannah s-a întors și piciorul ei a alunecat pe stânci. M-am întins să-i prind geanta, dar nu am putut să o apuc la timp și ea a căzut. M-am uitat, dar nu am putut să o văd pentru că vderea mea nu e prea bună. Am strigat-o pe mama Hannei și ea a venit. Am încercat să coborâm, dar a trebuit să ne întoarcem" a adăugat acesta.

Treizeci de minute mai târziu i s-a spus vestea devastatoare că Hannah era moartă. Ancheta aflat că, în timp ce au apelat la 911, doi salvamontiști au sosit la fața locului și unul dintre ei a ajuns în cele din urmă la poalele muntelui, dar femeia era decedată..

A suferit leziuni cerebrale catastrofale după aterizarea pe stânci. Poliția, paramedicii, echipa de salvare montană Scout Kinder, ambulanța aeriană locală și garda de coastă Humberside au fost implicați în recuperarea femeii moarte.

Contabilul stagiar Hannah a avut o relație strânsă cu părinții și sora ei Judith și s-au bucurat să se plimbe și să urce împreună de când era mic copil. În ultimii ani, ea a preluat bolovăniile - o formă de alpinism executată pe formațiuni de rocă mici sau pe pereți de stâncă artificială fără a folosi frânghii sau hamuri - și i s-a spus că „se menține în formă fizică”.

Cascada Kinder este o faimoasă cascadă situată la marginea Kinder Scout din districtul Peak. Este situată pe râul Kinder, iar în timpul vânturilor mari, apa revine asupra sa, creând un nor de aburi care poate fi văzut de la kilometri. În timpul iernii, ca și în 2018, cascada îngheață adesea atrăgând oamenii pe gheață care urcă pe ea, dar în momentul tragediei se spunea că există puțină apă care curge peste ea, potrivit Mirror.

Raportul a concluzionat: „Este evident că Hannah a fost o doamnă minunată, care era foarte bine iubită și extrem de fericită”. La audieri, Adam le-a spus ofițerilor: „Acesta a fost un șoc groaznic. Într-un minut a fost fericită și așteapta cu nerăbdare noua noastră viață împreună, în următoarea era moartă. A fost o persoană minunată, frumoasă, care va lipsi pentr foarte mulți oameni norocoși că au cunoscut-o”.

După tragedie, el a postat pe Instagram o poză și un mesaj care spunea: „Astăzi mi-am pierdut sufletul pereche, partenerul meu în crimă, rockul meu absolut. Cuvintele nu pot explica durerea pe care o simt acum, dar sunt onorat că am împărtășit ce timp am avut. Voi petrece restul vieții făcându-te mândru și făcându-mă o persoană mai bună. M-ai ridicat și m-ai făcut ceea ce sunt în vremuri întunecate și în perioade fericite. Te voi iubi pentru totdeauna să dormi adânc, până când te văd din nou."

Saad Hariri, însărcinat de preşedintele libanez Michel Aoun să expedieze afacerile curente... Purtătorul de cuvânt al CE, despre nominalizarea lui Victor Negrescu pentru postul de comisar european: Există îndoieli ...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 23 martie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul Dianei Matei Sambata, 23.03.2024, 15:30