Cazul uimitor al unei creaturi hibrid între un cimpanzeu și un om, crescut în laborator de cercetători. Ce s-a intamplat

Oamenii de știință au creat în laborator primul cimpanzeu-om, un cimpanzeu editat de genetic să semene cu omul.

colaj cimpanzeu și laborator
Creatura pe care au creat-o i-a determinat pe specialiști să o eutanasieze la scurt timp după ce au analizat comportamentul cimpanzeului cu calități umane. Puțini știu însă ce i-a determinat pe cercetători să apeleze la o asemenea decizie drastică. | Shutterstock

Experimentul care i-a înfricoșat pe oamenii de știință după ce au obținut o creatură hibridă

Studiile au arătat că omul a evoluat din maimuță, dar un grup de cercetători a decis să creeze o specie hibrid pentru a vedea cât de repede și cât de multe calități poate prelua un cimpanzeu de la o ființă umană.

Citește și: Un întreg oraș e speriat după ce camerele de supraveghere au filmat o creatură bizară în fața grădinii ZOO. Ce poate fi

Articolul continuă după reclamă

Primul cimpanzeu-om a fost creat în 1920 și a fost crescut într-un centru de cercetare de către oamenii de știință care au colaborat la editarea materialului genetic al unui cimpanzeu.

După ce au luat în considerare mai multe implicații morale și etice, oamenii de știință au decis să eutanasieze creatura.

Psihologul evolutionist Gordon Gallup a dezvălui că acest incident s-a întâmplat chiar în laboratorul în care obișnuia să lucreze. Cimpanzeul hibrid a fost creat în Florida, iar oamenii de știință s-au panicat atunci când au văzut că această creatură a fost un real succes.

Citește și: Creatura marină cu o antenă în frunte care i-a speriat pe cercetători. Cum arată și ce spun specialiștii despre ea

Este de la sine înțeles că multă lume s-a întrebat de ce oamenii de știință au dorit să facă un asemenea experiment. Cu toate acestea, ei au spus că voiau să folosească hibridul pentru a crește organe funcționale omenești în interiorul corpului unuei maimuțe. Prin urmare, ei doreau să ajute pe viitor oamenii care ar fi avut nevoie de transplant de organe.

Un om de știință din Spania a declarat cu puțin timp în urmă că el a reușit să crească un astfel de cimpanzeu umanoid într-un laborator din China.

Potrivit cercetătorului Juan Carlos Izpisua Belmonte, embrionul hibrid a fost viabil și ar fi putut să se nască dacă nu s-ar fi renunțat la făt.

Se pare că aceasta nu a fost prima încercare de combinare a celor două specii și cercetătorii au mai încercat acest lucru și la începutul secolului 20.

Citește și: Ce este creatura cu ochi holbați și dinți ascuțiți care a eșuat la mal. A început să miște, iar oamenii au luat-o la fugă

La zeci de ani după experiment, cercetătorul spaniol a declarant pentru publicația The Sun: “Unul dintre cele mai interesante cazuri a implicat o încercare de a dezvolta acest hibrid în 1920 într-un centru de cercetare al primatelor în Orange Park, Florida. Au inseminate o femelă cimpanzeu cu spermă umană de la un donator anonim și au spus că sarcina a ajuns chiar până la termen, iar femela a născut natural, dar la câteva zile după, oamenii de știință au regândit situația și s-au gândit la considerațiile morale și etice ale experiementului, iar nou-născutul a fost eutanasiat”.

În prezent, cercetătorii continuă să studieze în laborator maimuțe pentru a determina cum ar putea ajuta la creșterea de organe care ar putea fi folosite la salvarea oamenilor.

„Valea Rinichiului”, satul în care fiecare localnic și-a vândut un rinichi. Unde se află și de ce au recurs la această m... Nu a câștigat lupta în cușcă, iar iubita sa nu i-a acceptat cererea în căsătorie. 20.000 de fani au huiduit-o. De ce l-a...