Este vorba de un proiect pilot în care ideea de bază este ca influencerii să fie motivați să creeze conținut special pentru cei ce plătesc să-i urmărească, în mod privat, contra unei sume ce variază între 0,99 și 99,99 dolari.
Instagram vrea să vină în ajutorul influencerilor care nu reușesc să aibă o balanță în conținutul sponsorizat și care riscă să-și piardă urmăritorii din dorința de a câștiga mai mulți bani
Motivul din spatele acestei idei, potrivit Fanatik, vine, cumva, în întâmpinarea influencerilor care nu reușesc mereu să-și mențină o balanță între activitățile pe care le desfășoară în mediul online.
Dat fiind faptul că toți încercă să câștige bani de pe urma produselor promovate în online, la un moment dat, paginile se aglomerează iar loialitatea față de anumite branduri scade, implicit, credibilitatea celui ce promovează produsele.
Astfel, conținutul sponsorizat devine alambicat iar utilizatorii încep ușor, ușor să părăsească paginile pe care le urmăresc.
Așadar, Instagram vine în ajutorul creatorilor de conținut care vor să stea departe de astfel de sponsorizări dar să poată totuși să câștige ceva bani.
Proiectul este în faza de testare, la nivel restrâns, oferind posibilitatea unei subscripții plătite pentru a vedea conținutul preferaților lor.
Momentan, proiectul pilot se desfășoară în America și doar zece influenceri au primit access pentru acest program, iar timp de un an, absolut toate veniturile încasate merg exclusiv către creatorii de conținut, potrivit aceleiași surse.
De altfel, utilizatorii care vor plăti subcripția, vor avea numele marcat cu culoarea mov, în comentarii, iar Instagram se va asigura că nu va exista posibilitatea duplicării conținutului.
O tânără și-a comandat mâncare și un sos de usturoi, dar când a deschis punga a rămas uluită. Peste ce a putut să dea... Ce trebuie să afli dacă ai brățară de argint cu talismane. Avertismentul dat de marele producător de bijuterii...