Antena Căutare

Instagram lansează o nouă funcție de autentificare. Ce va trebui să faci de acum înainte să poți crea un cont pe această platformă

Un nou instrument, care foloseşte inteligenţa artificială pentru a verifica vârsta oamenilor, este testat în prezent de Instagram.

Instagram lansează o nouă funcție de autentificare. Ce va trebui să faci de acum înainte să poți crea un cont pe această platformă | Shutterstock

În mod oficial, vârsta minimă pentru crearea unui cont şi folosirea Instagram este de 13 ani, însă, pentru că-i foloseşte scopurilor de creştere şi financiare, compania deţinută de Meta nu a făcut prea multe eforturi pentru a impune această politică.

Instagram verifică identitatea utilizatorilor cu ajutorul AI-ului

După mai multe controverse şi discuţii, inclusiv în Congresul Statelor Unite, Instagram a început să facă unele eforturi în acest sens. Acum, se cere confirmarea vârstei în momentul în care adolescenţii încearcă să-şi schimbe data naşterii, pentru a părea că au peste 18 ani.

Vârsta se verifica prin upload-ul unei copii digitale a unui act de identitate şi se coroborează prin cereri de confirmare trimise către trei urmăritori care sunt la rândul lor urmăriţi de persoana verificată.

Articolul continuă după reclamă

Citește și: O tânără și-a cumpărat o rochie de pe internet, dar când a primit coletul a încremenit. Peste ce a putut să dea

Însă, acum, Instagram testează verificarea automată a vârstei cu un instrument bazat pe AI, dezvoltat de o companie terţă, numită Yoti.

Yoti are contracte cu mai multe instituţii guvernamentale din ţări precum Marea Britanie şi Germania, iar instrumentul oferit foloseşte învăţarea mecanică ce estimează vârsta pe baza anumitor „semnale”.

Problema este că, la fel ca în cazul celor mai multe sisteme bazate pe învăţarea mecanică, există o anumită părtinire şi o marjă relativă de eroare, datorate faptului că antrenarea acestora sisteme s-a făcut multă vreme doar cu bărbaţi albi.

Instrumentul este mai puţin precis când vine vorba de femei, tineri sub 24 de ani şi persoane de culoare.

Meta anunţă noi instrumente de monetizare pentru creatorii de conţinut

Creatorii de conţinut pentru Facebook şi Instagram vor avea la dispoziţie mai multe căi prin care să câştige bani pe cele două platforme deţinute de Meta.

Citește și: Un tată a încremenit de spaimă și a sunat la poliție când a făcut o descoperire neașteptată în sufragerie. Ce intrase în casa lui

Mark Zuckerberg a anunţat noi instrumente de monetizare dedicate creatorilor de conţinut pentru Instagram şi Facebook, simultan cu extinderea disponibilităţii pentru unele dintre soluţiile mai vechi, ce puteau fi folosite doar de un mic număr de oameni.

Dintre toate, se remarcă Creator Marketplace, care va fi o secţiune specială în Instagram, unde creatorii pot fi descoperiţi şi contactaţi de brandurile interesate de serviciile acestora.

Noua secţiune va lua forma unui „director de creatori”, unde aceştia pot completa informaţii despre modul în care sunt dispuşi să lucreze cu brandurile, inclusiv despre plată.

Brandurile interesate vor putea contacta creatorii prin funcţia de comunicare din Instagram, care, din acest moment, va avea o secţiune specială pentru mesajele pe care creatorii le schimbă cu brandurile.

Noul Creator Marketplace este inspirat şi funcţionează la fel ca instrumentul similar oferit de TikTok. Practic, Meta vrea să concureze cu TikTok folosind o idee copiată de la platforma socială chinezească.

Printre celelalte noutăţi anunţate de Meta se numără un abonament prin care creatorii pot vinde acces la grupurile exclusive de discuţii de pe Facebook, extinderea programului Reels Play Bonus pentru Facebook, care, însă, nu este nici acum disponibil în afara SUA şi extinderea programului de testare a NFT-urilor pe Instagram.

Cu aceeaşi ocazie, Zuckerberg a spus că este extinsă perioada de graţie, în care Meta nu va opri comision din veniturile generate de creatori. Iniţial se anunţase că acest lucru se va întâmpla până în 2023, însă, acum termenul a fost extins până în 2024.

Ce a putut să facă o soacră, chiar când avea grijă de nepoata ei. Nora a dezvăluit totul. Ce a urmat... De ce nu trebuie să lași tacâmurile pe farfurie în forma literei X, dacă te afli la restaurant. Ce semnifică...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 8, 14 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul este dat de Ceanu Zheng
Hello Chef sezonul 8, 14 decembrie 2024. Confruntarea dintre Roxana Blenche și chef Samuel. Verdictul este dat de Ceanu Zheng Sambata, 14.12.2024, 15:30
2025 de exceptie Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x