O stewardesă a făcut publică o listă cu cerințele unei pasagere. Reacția internauților nu a întârziat să apară.
Citește și: Ellen Pompeo, actrița din Anatomia lui Grey, a fost reținută în aeroport. Care a fost motivul surprinzător
Ce cerițe uluitoare se regăseau pe lista pasagerei
Stewardesa a publicat lista scrisă meticulos pe o coală A4, pe care a primit-o în momentul în care pasagera s-a îmbarcat. Aceasta a menționat faptul că suferă de o serie de alergii și a cerut personalului aeronavei să se supună lucrurilor notate.
Stewardesa a postat totul în online, cu descrierea: „Este timpul să iei autobuzul!” conform unei surse.
Citește și: Schimbări la regulile bagajelor de mână în plin sezon al vacanțelor. La ce să fie atenți călătorii
Pe lângă alergii și medicamentație, pe lista pasagerei se regăsesc următoarele cerințe:
„Listă cu alergii în timpul zborului:
Mâncare
- fără cafea (foarte alergică și la miros)
- fără nuci caju
Altele
- fără parfumuri sau alte odori (apă de colonie, parfum, săpunuri parfumate sau creme de corp cu miros)
- fără benzină, motorină sau cherosen
Sunt alergică la caju, astfel că v-aș fi recunoscătoare dacă nu ați servi nuci în timpul zborului.
De asemenea, sunt extrem de alergică la mirosul de cafea și aș aprecia dacă nu ați pregăti cafea. Chiar și mirosul îmi taie respirația.
Totodată, trebuie să iau mai multe medicamente și am nevoie de multă apă. Aș aprecia, dacă ați putea să îmi aduceți o sticlă mare de apă de la început, ca să nu fiu nevoită să vă tot cer.
Mulțumesc pentru răbdare și pentru înțelegere, făcându-mi astfel zborul mult mai plăcut. Vă stimez,
Locul 4A.”
Citește și: Motivul pentru care însoțitoarele de zbor trebuie să se dea cu ruj roșu. Adevărul, dezvăluit de o stewardesă
Personalul aeronavei, învățat cu cerințe care mai de care mai ciudate, s-a amuzat de această întâmplare. Cu toate acestea, reacțiile internauților nu au fost foarte blânde.
„Deci se așteaptă să nu oferiți pasagerilor cafea pe toată durata zborului? Cum ați putea controla mirosul cherosenului?” se întreabă cineva.
„Dacă bei multă apă, adu-ți o sticlă mare goală sau două mai mici și umple-le după ce treci de securitate. Chiar dacă toate celelalte sunt adevărate, cerința asta ne face clar să ne gândim că își dorește doar să beneficieze de atenție specială”, a mai adăugat cineva.
„Presupun că ar trebui să conduci. Pe bune. Înțeleg că ai câteva alergii severe, dar nu poți să impui o regulă comună pentru toată lumea. Lucrurile nu funcționează așa. Urăsc mirosul de parfum și îmi dau o migrenă îngrozitoare, dar n-o să fac din asta problema altcuiva”, a precizat un alt internaut.
„Ce glumă proastă”, a mai scris o altă persoană.
Citește și: Care sunt locurile din avion care le sunt interzise pasagerilor și de ce. Doar staff-ul are acces
După ce a citit întreaga poveste, un alt însoțitor de zbor a relatat un incident asemănător:
„La îmbarcare, o pasageră mi-a spus că este alergică la tot. I-am transmis asta căpitanului, care a spus că nu poate zbura cu noi. I-am spus pasagerei că va trebui să coboare din avion și brusc și-a schimbat povestea. Am întrebat-o care e adevărul, dacă e sau nu alergică la tot. În cele din urmă mi-a zis: <<Nu, doar la alune.>> I-am răspuns: <<Bine, nu o să le oferim pasagerilor.>>”
De asemenea, un alt însoțitor de bord a avut o întâmplare asemănătoare cu un pasager alergic la câini:
„Am avut un pasager care aparent era alergic la câini, dar nu a adus un EpiPen. I s-a spus că proprietarii câinilor de la bord vor folosi toaletele din clasa business pentru a evita orice contaminare. Totuși, a făcut tam-tam. Când i s-a spus că poate lua următorul zbor dacă se simte inconfortabil, a devenit brusc bine pentru a călători.”
Aceste incidente nu sunt deloc cazuri izolate, personalul aeronavelor din lumea întreagă întâmpinând astfel pasageri. Profesionalismul, dar și regulile bine stabilite vin în sprijinul lor.