Antena Căutare

Utilizatorii WhatsApp amenință că vor șterge aplicația din cauza acestei schimbări. Ce funcție introduce Meta

Utilizatorii WhatsApp amenință că vor șterge aplicația după ce pe Internet au apărut zvonuri potrivit cărora Meta pregătește o schimbare controversată.

Meta pregătește o nouă schimbare pentru WhatsApp | Shutterstock

Una dintre cele mai mari platforme de mesagerie din lume, cu 2.8 miliarde de utilizatori la nivel global, ar putea avea probleme.

Utilizatorii WhatsApp amenință online că vor șterge aplicația dacă Meta va introduce o schimbare controversată, scrie Daily Mail.

Platforma e deținută de compania Meta, ce are în portofoliu Facebook și Instagram.

Compania lui Mark Zuckerberg ar pregăti o schimbare controversată pentru platforma de mesagerie.

Articolul continuă după reclamă

Utilizatorii WhatsApp amenință că vor șterge aplicația din cauza acestei schimbări

Meta se pregătește să introducă o schimbare controversată. În curând, platforma WhatsApp va avea și reclame.

În urma acestei vești, utilizatorii WhatsApp amenință că vor șterge aplicația. Potrivit reprezentanților WhatsApp, reclamele vor fi introduse „treptat în următoarele luni”, în toate țările în care e activă platformă.

Citește și: Înșelătoria „Bună, mamă” de pe WhatsApp. Ce trebuie să faci dacă primești un astfel de apel

La scurt timp după anunț, utilizatorii WhatsApp și-au exprimat nemulțumirea pe rețelele de socializare. Unii au susținut că se vor muta pe unul dintre competitorii direcți ai platformei, precum Telegram.

„La revedere, Meta. Sper să pierzi fiecare utilizator WhatsApp pe care l-ai avut și să ai o lovitură puternică în venituri,” a scris un utilizator online.

„WhatsApp introduce reclame. A venit momentul să ne întoarcem la Nokia 3310,” a scris un alt utilizator.

Meta a dezvăluit schimbarea controversată într-un mesaj publicat pe site. Potrivit companiei, aceste reclame „nu vor întrerupe conversațiile”. Nici nu ar afecta criptarea end-to-end.

Potrivit mesajului Meta, reclamele urmează să apară doar în WhatsApp Status. Aceasta funcție a fost lansată în 2017 și permite utilizatorilor să publice poze și video-uri care dispar în 24 de ore.

Dar potrivit lui James Bore, expert tech în cadrul companiei Bores Group, cel mai probabil reclamele vor fi integrate, în timp, și în alte elemente WhatsApp, chiar dacă utilizatorii amenință că vor șterge aplicația din cauza acestei schimbări

„WhatsApp e deținuță de aceeași companie precum Facebook,” a declarat Bore. „Istoricul lor arată că vor introduce reclame din ce în ce mai vizibile în fiecare aspect al platformei în care vor putea, indiferent de impactul negativ asupra experienței utilizatorilor.”

Reclamele vor fi introduse în WhatsApp Status

WhatsApp Status apare în meniul Updates, din partea de jos a aplicației, lângă Chats, Communities și Calls.

„Popularitatea în creștere a funcției Updates ne-a convins că e locul potrivit pentru aceste experiențe, într-un mod în care să nu îți întrerupă conversațiile,” scrie pe site-ul Meta. „Dacă folosești WhatsApp doar pentru a vorbi cu prieteni și cei dragi, experiența ta nu se va schimba deloc.”

Citește și: Cine sunt românii dependenți de TikTok și Facebook. Profilul consumatorilor care petrec cel mai mult timp online

WhatsApp a recunoscut că va folosi informații precum țara, orașul și limba utilizatorilor, plus modul în care interacționează cu aceste reclame, pentru a livra mesaje publicitare „care s-ar putea să îi intereseze”.

Meta a ținut să precizeze că firma în continuare nu va putea citi mesajele utilizatorilor. Așa că nu va trimite reclame bazate pe conversațiile dintre utilizatori. În plus, compania susține că „niciodată nu vom vinde sau da mai departe numărul de telefon către cei care publică mesaje publicitare”.

Care sunt șansele ca asteroidul 2024 YR4 să se izbească de Lună în 2032. James Webb a calculat riscul real... Partea din mașină care e plină de microbi. Experții avertizează că cei mai mulți șoferi nu știu riscul real...
Înapoi la Homepage

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Comentarii


Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x