- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Angajatorii sau angajaţii care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la acordarea şomajului tehnic, pot apela: 021/4444-000, număr cu tarif normal.
”Am decis ca opt angajaţi ai ANOFM să lucreze în acelaşi timp în sistem call-center, pentru a clarifica românii acolo unde există nelămuriri cu privire la şomajul tehnic. În cazurile în care apelanţii au nevoie să intre în legătură cu agenţiile teritoriale de care aparţin, operatorii din call-center îi vor direcţiona. În perioadele de criză, este vitală rapiditatea adoptării deciziilor, dar şi modul în care ne organizăm pentru implementarea acestora. Prin urmare, am luat din timp măsurile necesare pentru a răspunde cu promptitudine tuturor solicitărilor, conştienţi fiind că de munca noastră depinde viitorul angajaţilor şi al companiilor din ţara noastră”, a declarat preşedintele ANOFM, Victor Picu.
Având în vedere numărul mare de apeluri, pentru a putea fi oferite informaţii într-un timp cât mai scurt şi cât mai multor persoane, la nivelul agenţiilor judeţene şi a muncipiului Bucureşti, sunt înfiinţate, de asemenea, dedicate acestui subiect.
Angajatorii, care sunt direct afectaţi de măsurile impuse odată cu declanşarea stării de urgenţă, vor putea beneficia, din bugetul asigurărilor pentru şomaj, de plata indemnizaţiilor acordate salariaţilor în valoare de 75% din salariile brute acordate, pentru toţi angajaţii lor, dar nu mai mult de 75 % din câştigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2020.
Angajatorii afectaţi indirect, dar ale căror încasări au scăzut cu cel puţin 25% faţă de primele două luni ale anului şi care nu au capacitatea financiară pentru a plăti toţi salariaţii, vor putea beneficia de măsurile prevăzute de OUG 30/2020, respectiv de plata şomajului tehnic din bugetul asigurărilor pentru şomaj, pentru cel mult 75% dintre angajaţi care au contracte active la data intrării in vigoare a OUG.
Documentele necesare acordării şomajului tehnic pot fi depuse la Agenţiile Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă, precum şi a municipiului Bucureşti, prin poşta electronică, la adresa de email dedicată fiecărui judeţ, care are ca ID numele judeţului (ex: [email protected]). În cazul judeţelor a căror denumire este formată din două cuvinte, acestea vor fi despărţite prin cratimă (ex: [email protected]).
Sursa : news.ro
Carantină obligatorie pentru cei care vin din Italia, Franţa, Germania, Spania şi Iran... Trei angajaţi ai unor spitale din Galaţi, infectaţi cu coronavirus...