Serviciul de Informaţii Externe (SIE) îndeamnă utilizatorii Facebook, prin intermediul unui anunţ sponsorizat al paginii "Agenţia secretă" şi prin propriul site, să-şi testeze "abilităţile de spion" prin intermediul unui joc, ca parte a campaniei de recrutare al cărei public-ţintă sunt tinerii.
Serviciul de Informaţii Externe (SIE) a lansat la începutul lunii mai o campanie online de promovare a ofertei de carieră, prin intermediul reţelei de socializare Facebook şi platformei Google, îndemnând la testarea abilităţilor prin trei tipuri de test: situaţional, de cultura generală şi de inteligenţă.
"De ce să ai doar un un job, când poţi contribui la apărarea intereselor naţiunii tale? Vei face parte din prima linie de apărare şi protejare a ţării tale, lucrând alături de oameni cu abilităţi de excepţie.Testează-ţi abilităţile de spion. Fă testele: Situaţional, Cultura generală, Inteligenţă", spune anunţul sponsorizat Facebook al paginii "Agenţia secretă" care face trimitere către site.
Testul accesibil prin site-ul SIE, dar şi prin apăsarea butonului "Play Game" de pe pagina de Facebook "Agenţia secretă" , trimite utilizatorul pe un microsite interactiv.
E doar o campanie "de promovare a ofertei de carieră/ de recrutare on-line"
Aici, prin alegerea unui dintre cele trei "personaje", utilizatorul alege de fapt tipul de test, cel situaţional fiind cel mai inedit (indicii pentru aplicanţi: fiţi atenţi la absolut toate detaliile, de la denumiri la cifre!) şi care trimite aplicantul într-o misiune externă. Imaginile folosite de site sunt asemănătoare benzilor desenate şi specifice filmelor cu spioni (un personaj misterios, fumând; imagini cu barbaţi purtând costum).La final, utilizatorului i se solicită numele, vârsta, o adresă de email unde va primi rezultatele şi, de asemenea, suma unor cifre (ca şi cod captcha).
Contactat de Mediafax, Biroul de Relaţii Publice al SIE a comunicat detalii despre acestă campanie, precizând că rezultatele acestor teste au doar "valoare orientativă".
Astfel jocul-test este doar o tehnică de promovare a campaniei reale de recrutare care are tinerii ca public-ţintă.
SIE a declarat pentru MEDIAFAX că această actuală campanie "de promovare a ofertei de carieră/ de recrutare on-line" a fost lansată la începutul lunii mai şi se desfăşoară prin intermediul reţelei de socializare Facebook şi platformei Google, pe o durată de două luni. Serviciul de Informaţii Externe (SIE) este instituţia de stat specializată în domeniul informaţiilor externe privind siguranţa naţională, apărarea României şi a intereselor sale.
Cinci argumente care te vor convinge sa înlocuiești ecranul cu hârtia tipărită!... Ce vară cu soare? Vin ploile! Cod galben de INUNDAŢII: care sunt zonele afectate...