Live acum
Prime Time 20:30Adela

Vestea momentului! Ce serviciu a fost lansat de Poșta Română și ce trebuie să știe clienții

Vestea momentului pentru milioane de români din întreaga țară! Poșta Română a anunțat recent ce serviciu lansează începând cu data de 9 octombrie! Ce trebuie să afle clienții 

Vestea momentului pentru milioane de români din întreaga țară! Poșta Română a anunțat recent ce serviciu lansează începând cu data de 9 octombrie! Ce trebuie să afle clienții

Compania de stat Poşta Română a anunţat marţi că lansează un nou serviciu, cu ocazia Zilei Mondiale a Poştei, denumit MyLetter, prin care clienţii au posibilitatea de a-şi personaliza, cu propriile imagini, plicuri de corespondenţă şi de a le achiziţiona online, direct de pe site-ul companiei.

Plata serviciului MyLetter se va face online, utilizând cardul bancar, potrivit companiei.

”Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyLetter, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe faţa plicului, şi va completa datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor”, se arată în comunicat.

Vestea momentului! Ce serviciu a fost lansat de Poșta Română și ce trebuie să știe clienții

Ministrul Comunicaţiilor, Petru Bogdan Cojocaru, consideră că Poşta Română este pe drumul cel bun în ceea ce priveşte modernizarea.

”După nouă luni de muncă în echipă, pot spune că Poşta Română este pe drumul cel bun în ceea ce priveşte modernizarea şi recredibilizarea celui mai mare operator de servicii poştale din ţara noastră. Cel mai important pas făcut a vizat deblocarea procesului de capitalizare a Companiei Naţionale Poşta Română, asumat de întregul Executiv al României. De acum ne putem concentra pe investiţii şi dezvoltare”, a declarat Petru Bogdan Cojocaru.

Serviciul MyLetter se adresează atât clienţilor persoane juridice, cât şi clienţilor persoane fizice, potrivit companiei.

Plicurile create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyLetter în reţeaua poştală”, se arată în comunicat.

Compania a anunţat că timpul de circulaţie al plicurilor personalizate va fi de maximum 3 zile, iar preţul este de 45,20 lei, pentru 50 de bucăţi.

Recomandari