Românii sunt în continuare mari consumatori de televiziune. Noile generaţii fac tranziţia către ecranul smartphone-ului.
„În România, oamenii consumă destul de mult material de TV calculat în număr de ore, ultima dată când am verificat cifrele arătau că fiecare client se se uită la televizor în media 5 ore pe zi, însă numărul acestora este în scădere față de anii trecuți. Dacă ne uităm la generațiile actuale, acestea consumă din ce în ce mai puține materiale TV în comparație cu Youtube sau serviciile de streaming. Schimbarea constă în ecranul la care privesc consumatorii. Se face tranziția de la ecranul TV la ecranul telefonului smart, însă procesul devine și invers, ceea ce privesc clienții pe telefon este încărcat și pe ecranul televizorului", a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidețial, Telekom România în cadrul lansării ofertelor de primăvară ale companiei.
Întrebat dacă anunțul creșterii prețurilor la serviciile Telekom începând din luna martie a avut impact în privința numărului de clienți, Elsner a explicat că pierderile există, dar sunt sub așteptările companiei.
"Oamenii se obișnuiesc cu creșterile prețurilor, așa cum se obișnuiesc cu creșterea tuturor facturilor, la energie, la apă. După creșterile de preț pe care le-am făcut ultima oară am pierdut mai puțini consumatori față de câți ne-am așteptat", a mai adăugat Elsner.
Începând cu 1 martie 2020, Telekom România va crește prețurile serviciilorca urmare a creșterii costurilor în toate sectoarele de business.
Piața furnizorilor de servicii de comunicații este evaluată la 3,3-3,5 mld. euro pe an, potrivit datelor Ziarului Financiar.
Cei mai mari judecători din această industrie sunt companiile Orange, Telekom, Vodafone-UPC și RCS RDS.
Pedeapsă inedită după ce s-a urcat băut la volan. Un medic din Iași a fost pus să grebleze flori în tot orașul... Scandal uriaș la Penitenciarul din Vaslui. Directorul instituției, acuzat că întreținerea relații intime cu angajatele ș...