Creative Equals, o organizație non-guvernamentală, axată pe promovarea femeilor talentate și a diversității din industria creativă, a decis să înlocuiască sigle faimoase ale unor branduri cu figuri feminine, în speranța de a scoate în evidență problemele inegalității în portretizarea media a companiilor.
Citește și: Ziua Femeii 2020. De ce sărbătorim Ziua Internațională a Femeii pe 8 Martie
Într-un interviu acordat revistei Dezeen, Ali Hanan declară că nu este un atac asupra niciunuia din brandurile ce au suferit schimbarea de siglă, ci mai mult o expunere a varietății menită să celebreze Ziua Internațională a Femeii.
Doamna Pringles

Doamna Monopoly

Doamna Schwarzkopf

Doamna Dreamworks

Doamna Bic

Doamna Bafta

Doamna Oscar

De-a lungul anilor, multe companii și-au schimbat temporar sigla cu scopul de a celebra importanța femeilor:

