Creative Equals, o organizație non-guvernamentală, axată pe promovarea femeilor talentate și a diversității din industria creativă, a decis să înlocuiască sigle faimoase ale unor branduri cu figuri feminine, în speranța de a scoate în evidență problemele inegalității în portretizarea media a companiilor.
Citește și: Ziua Femeii 2020. De ce sărbătorim Ziua Internațională a Femeii pe 8 Martie
Într-un interviu acordat revistei Dezeen, Ali Hanan declară că nu este un atac asupra niciunuia din brandurile ce au suferit schimbarea de siglă, ci mai mult o expunere a varietății menită să celebreze Ziua Internațională a Femeii.
Doamna Pringles
Doamna Monopoly
Doamna Schwarzkopf
Doamna Dreamworks
Doamna Bic
Doamna Bafta
Doamna Oscar
De-a lungul anilor, multe companii și-au schimbat temporar sigla cu scopul de a celebra importanța femeilor:
Olimpiadele județene și regionale, suspendate, din cauza epidemiei de coronavirus! Anunțul ministrului Educației... News alert! Un copil de patru ani din Olt este suspect de coronavirus. Părinții erau izolați la domiciliu și suspecți de...