Căutare Live

Un preot român zguduie lumea științei din temelii! Ce a descoperit într-o biserică din Bucovina

Descoperire colosală în România, chiar într-o biserică! Un preot din Bucovina i-a uimit pe cercetători cu secretul dezvăluit!

Un preot român zguduie lumea științei din temelii! Ce a desocperit într-o biserică din Bucovina

De 15 ani, parohul bisericii Pătrăuţi din Bucovina studiază de unul singur modul în care razele soarelui se proiectează prin ferestrele lăcaşului de cult, ctitorit de Ştefan cel Mare. Concluziile la care a ajuns i-au impresionat pe oamenii de ştiinţă. A ascultat cu uimire argumentele lui chiar şi ministrul Cercetării!

La Institutul de Fizică Atomică din Capitală, preotul Gabriel Herea prezintă o descoperire unică pentru România. Razele soarelui care se proiectează pe zidurile bisericii Pătrăuţi descrie mai multe poveşti în funcţie de icoanele pe care le luminează.

Fizicieni, chimişti şi matematicieni aflaţi în public - toţi sunt impresionaţi de descoperirea preotului. Studiul său arată de fapt că Ştefan cel Mare a ctitorit biserica la 1487 urmând tipare complicate din geometrie şi astronomie.

Obiect de cercetare pentru oamenii de ştiinţă, biserica este însă ignorată total chiar de autorităţile locale din Suceava. Nu există niciun plan de promovare turistică pentru lăcaşul de cult. Iar aici opresc anual doar câteva autocare cu vizitatori.

Singurul lucru care s-a schimbat în ultimele șase luni este drumul de acces către biserică, asfaltat de autorităţi chiar după semnalul de alarmă tras de Observator. Prea puţin însă pentru un obiectiv turistic cu un potenţial uriaş.

34 de ani de la Cernobîl. Imaginile gloriei din Pripiat, orașul în care s-a construit centrala morții. Așa arăta înainte... Alocații copii 2019. Ce se întâmplă cu banii și ce trebuie să afle românii...
Parteneri
Dușul fierbine în sezonul rece: de ce este contraindicat
O baie relaxantă este tot ce vizezi, după o zi aglomerată? Avem o veste nu tocmai plăcută pentru tine. Dușul fierbinte în sezonul rece ți-ar putea face mai mult rău decât bine, potrivit informațiilor oferite de medici și specialiști.
Catine.ro