WSJ: Network Marketing-ul, solutia unei piete a locurilor de munca in scadere

Cu siguranta fiecare dintre noi isi doreste sa aiba succes. Sa aiba o slujba sau chiar o afacere care sa ii ofere modul de viata visat. Ce e de facut insa in conditiile actuale, de criza, cand au loc mai mult concedieri decat angajari, iar afacerile pornite reusesc doar in mica masura sa supravietuiasca?



Articolele abordeaza exhaustiv motivele pentru care cineva ar alege sa faca network marketing, descris de suplimentul The Wall Street Journal drept "un model de activitate vechi de 150 de ani, pentru care nu iti trebuie decat o retea sociala si un produs bun, dar care a avut tot timpul succes, chiar si in perioadele de criza economica".

Iata si principalele avantaje enumerate: dezvoltarea personala, esti propriul tau sef, raport bun al timpului alocat muncii si familiei, posibilitatea de a-ti dezvolta propria ta afacere, esti recompensat in functie de realizari.

Suplimentul ofera, concret, date si cifre despre acest tip de afacere, titrand inca de pe coperta: "In 2010 companiile de vanzari directe au generat venituri de 125 de miliarde de dolari, in 150 de tari, cu ajutorul a peste 75 de milioane de barbati si femei care schimba vieti punandu-se in slujba altora".

De asemenea, ofera un top la nivel mondial al companiilor de vanzari directe, unele din top 10 functionand cu succes si Romania: Avon, Amway, Herbalife, Oriflame, Forever Living Products sau Nu Skin.

Sursa: Antena3

Ultimele știri