In 2010, TopGear continua seria lucrurilor la care altii doar viseaza. In aceasta luna, TopGear a pregatit suplimentul „Cele mai tari masini din 2010”, cu noutatile din acest an, ca sa stii pe care sa ti-o doresti si de care sa te feresti. Modele complet noi sau facelift-uri, in total 80 de masini care fie vor fi lansate in acest an, fie au fost prezentate la finele anului trecut si vor intra in productie in cursul anului 2010.
La clasa mica, Top Gear prezinta „pocket rocket”, adica Renault Twingo RS sau MINI Coupe, dar si masini care si-au propus sa salveze lumea prin emisii zero. La capitolul hot-hatch prezinta, printre altele, Alfa MiTo GTA ori SEAT Leon Cupra R, masinile baietilor rai. La masini de familie ies in evidenta noul Ford C-Max si Skoda Roomster cu facelift, in timp ce noile Subaru Legacy si Audi A7 sunt capetele de afis ale clasei berlinelor. Dintre masinile sport, Top Gear asteapta, cu sufletul la gura, BMW M3 GTS sau Porsche 911 GT3 RS. Limuzinele revin in top cu Jaguar XJ sau Cadillac XTS Platinum.
Dacia Duster eclipseaza inaintea lansarii toate celelalte SUV-uri, iar masinile de vis ale anului 2010 nu pot fi decat Bugatti Galibier sau McLaren MP4-12C. In plus, doar in suplimentul „Cele mai tari masini din 2010”, mai gasiti: tendintele anului 2010, eco-barometrul, calendarul celor mai importante saloane auto si concursul TopGear care te aseaza la volan in masina ta preferata, imediat dupa lansarea ei in Romania. Tot ce trebuie sa faca cititorii este sa intre pe www.topgear.ro incepand cu data de 5 februarie, sa aleaga masina favorita dintre noutatile anului 2010 si, prin tragere la sorti, unul dintre participanti va putea testeze modelul pe care l-a ales.
Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV care face ca audienta 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 94 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 49 de editii internationale in care revista Top Gear are editii locale, practic, concurenta este spulberata, ocupand locul 1 in zona revistelor auto dar isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati. Top Gear are un mod propriu de abordare a masinilor, devenind un brand renumit.
La clasa mica, Top Gear prezinta „pocket rocket”, adica Renault Twingo RS sau MINI Coupe, dar si masini care si-au propus sa salveze lumea prin emisii zero. La capitolul hot-hatch prezinta, printre altele, Alfa MiTo GTA ori SEAT Leon Cupra R, masinile baietilor rai. La masini de familie ies in evidenta noul Ford C-Max si Skoda Roomster cu facelift, in timp ce noile Subaru Legacy si Audi A7 sunt capetele de afis ale clasei berlinelor. Dintre masinile sport, Top Gear asteapta, cu sufletul la gura, BMW M3 GTS sau Porsche 911 GT3 RS. Limuzinele revin in top cu Jaguar XJ sau Cadillac XTS Platinum.
Dacia Duster eclipseaza inaintea lansarii toate celelalte SUV-uri, iar masinile de vis ale anului 2010 nu pot fi decat Bugatti Galibier sau McLaren MP4-12C. In plus, doar in suplimentul „Cele mai tari masini din 2010”, mai gasiti: tendintele anului 2010, eco-barometrul, calendarul celor mai importante saloane auto si concursul TopGear care te aseaza la volan in masina ta preferata, imediat dupa lansarea ei in Romania. Tot ce trebuie sa faca cititorii este sa intre pe www.topgear.ro incepand cu data de 5 februarie, sa aleaga masina favorita dintre noutatile anului 2010 si, prin tragere la sorti, unul dintre participanti va putea testeze modelul pe care l-a ales.
Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV care face ca audienta 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 94 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 49 de editii internationale in care revista Top Gear are editii locale, practic, concurenta este spulberata, ocupand locul 1 in zona revistelor auto dar isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati. Top Gear are un mod propriu de abordare a masinilor, devenind un brand renumit.