In varsta de 29 de ani si aflat la comenzile Castrol EDGE BMW M3 DTM, Augusto a trecut linia de sosire cu un avans de 8,406 secunde fata de Adrien Tambay (Franta, Audi), devenind astfel primul brazilian din istoria Campionatului German de Turisme (DTM) care a urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului. Anterior, el a obtinut si primul pole position din cariera in aceasta competitie.
Farfus nu a fost insa singurul pilot BMW care a avut motive de bucurie la finalul celor 46 de tururi de la Valencia. Dupa ce a avut de ispasit o penalizare "drive-through", in turul al saselea, pentru un start anticipat, Bruno Spengler (Canada) a avut o evolutie de exceptie in pluton, urcand de pe locul al 12-lea pana pe al 6-lea. Andy Priaulx (Marea Britanie, Crowne Plaza Hotels BMW M3 DTM) si Dirk Werner (Germania, E-POSTBRIEF BMW M3 DTM) au acumulat si ei puncte, dupa ce au terminat pe locurile 8, respectiv 9. Aceasta a fost prima cursa dupa etapa de la Norisring (Germania) in care BMW Motorsport a incheiat cu patru piloti in Top 10.
Prin urmare, in ciuda unei curse dificile, Spengler (124 de puncte) a redus ecartul care il separa de Gary Paffett (Marea Britanie, Mercedes) in clasamentul pilotilor, la doar trei puncte. Asa ca titlul pilotilor va fi decis in finala din 21 octombrie. Iar in clasamentul echipelor BMW lupta pentru prima pozitie cu Team Schnitzer (Spengler si Werner), acum numai la 8 puncte de leader.
Clasamentul pilotilor:
1. Gary Paffett 127p
2. Bruno Spengler 124p
3. Jamie Green 109p
4. Mike Rockenfeller 85p
5. Mattias Ekström 81p
Clasamentul echipelor:
1. THOMAS SABO / Mercedes-Benz Bank AMG 151p
2. BMW Team Schnitzer 143p
3. Mercedes AMG 117p
4. Audi Sport Team Rosberg 100p
5. Audi Sport Team Abt Sportsline 100p
Clasamentul constructorilor:
1. Audi 327p
2. Mercedes-Benz 296p
3. BMW 286p.