Manchester United şi-a surprins suporterii cu un parteneriat cel puţin ciudat. Clubul englez a acceptat oferta de sponsorizare din partea celor de la Tinder, iar aplicaţia matrimonială va plăti aproape 15 milioane de euro pe sezon.
Logo-ul celor de la Tinder va apărea pe mânecile tricourilor lui United, dar firma de dating online nu s-a oprit doar aici. Americanii s-au înţeles pentru acelaşi tip de reclamă, însă pentru o sumă mai mică, şi cu cei de la Napoli.
Cu aproape 50 de milioane de utilizatori înregistraţi, Tinder este cea mai mare zonă pentru cei care îşi caută marea iubire pe internet. În fiecare zi, aplicaţia înregistrează un miliard de "glisări" în speranţa potrivirii perfecte.
Clipe teribile pentru un fotbalist din Liga I. S-a accidentat GRAV în ultimul meci de campionat, iar o zi mai târziu i-a... MM Stoica şi Dică, mitraliaţi în direct de Gigi Becali! Patronul FCSB-ului a recunoscut că el decide tot: "La mine ...