AC Milan va avea, incepand cu sezonul 2010-2011, un nou sponsor pe tricouri. “Rossonerrii” vor purta tricouri pe care va fi inscriptionat logo-ul companiei aeriene Emirates.
Acordul cu firma din Dubai este pe o durata de patru ani si va aduce castiguri de 50 de milioane de euro, ceea ce inseamna cate 12,5 milioane pe sezon. Aceasta va inlocui actualul sponsor, bwin.
Pe viitor, colaborarea cu arabii s-ar putea sa fie si mai stransa. Conform presei peninsulare, patronul clubului italian, Silvio Berlusconi, nu exclude varianta cederii a unui pachet de actiuni seicului Al-Maktoum. "S-a nascut o amicitie ce s-ar putea transforma in dragoste", a declarat un oficial milanez, sub protectia anonimatului.
Al-Maktoum a fost vazut anul trecut in tribuna lui San Siro, alaturi de presedintele Galliani, la un meci al Milanului, cu Palermo.
Acordul cu firma din Dubai este pe o durata de patru ani si va aduce castiguri de 50 de milioane de euro, ceea ce inseamna cate 12,5 milioane pe sezon. Aceasta va inlocui actualul sponsor, bwin.
Pe viitor, colaborarea cu arabii s-ar putea sa fie si mai stransa. Conform presei peninsulare, patronul clubului italian, Silvio Berlusconi, nu exclude varianta cederii a unui pachet de actiuni seicului Al-Maktoum. "S-a nascut o amicitie ce s-ar putea transforma in dragoste", a declarat un oficial milanez, sub protectia anonimatului.
Al-Maktoum a fost vazut anul trecut in tribuna lui San Siro, alaturi de presedintele Galliani, la un meci al Milanului, cu Palermo.