Zi de top ieri pentru Antena 1. Postul generalist al trustului Intact a fost lider detaşat de audienţă atât pe Whole Day, cât şi în Prime Time, în rândul telespectatorilor din mediul urban. Turcii lui Suleyman, dar şi cele două producţii Pro Tv, Las Fierbinţi şi O săptămână nebună n-au avut nicio şansă în faţa prichindeilor talentaţi de la Next Star, cel de-al patrulea episod al show-ului impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.
Astfel, Next Star a fost urmărit aseară în medie de peste 1 012 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 10% şi 18.6% cotă de piaţă la nivelul targetului urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 7.9% rating şi 14.6% cotă de piaţă, cu difuzarea serialelor de comedie „Las Fierbinţi” şi „O săptămână nebună”. Turcii lui Suleyman s-au clasat abia pe cea de-a treia poziţie, cu 7.8% rating şi 14.5% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:29-23:02) | Antena 1 | 10 | 18.6 | 1012 |
Pro TV | 7.9 | 14.6 | 794 | |
Kanal D | 7.8 | 14.5 | 785 |
Ierarhia s-a păstrat şi la nivel naţional, Next Star conducând detaşat clasamentul cu 9.3% rating şi 17.% cotă de piaţă.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:29-23:02) | Antena 1 | 9.3 | 17.5 | 1716 |
Pro TV | 8.4 | 15.8 | 1544 | |
Kanal D | 7.1 | 13.3 | 1305 |
În minutul de aur, 20:51, înregistrat aseară pe momentul micuţei Alexandra, căruia Dan Negru i-a făcut o surpriză extraordinară aducându-i-l pe scenă pe tatăl său, pe care nu îl mai văzuse de multă vreme, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 410 000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
20:51 | 13 | 21.9 | 2410 | 9.4 | 15.8 | 1738 |
Prezenţi în număr foarte mare în faţa televizoarelor, românii au ales ieri producţiile Antenei 1, postul din Băneasa cucerind clasamentul de audienţă atât la nivelul întregii zile, cât şi în Prime Time, la nivelul publicului urban. Observatorul dimineţii, Observator 13, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu şi Un show păcătos au condus şi ele clasamentul audienţelor.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.7% şi o cotă de piaţă de 16.4% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole Day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.7 | 16.4 | 377 |
Pro TV | 3.7 | 16 | 369 | |
Kanal D | 1.9 | 8.4 | 194 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români din mediul urban, înregistrând un rating mediu de 8.9% şi 17.1% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. Locul trei a fost ocupat şi de această dată de Kanal D.