Antena Căutare

Next Star conduce clasamentul de audienţă. Antena 1 lider de piaţă atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban.

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban.

Observatorul dimineţii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu şi Acces Direct s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star şi Un show pãcãtos ocupă şi ele prima poziţie în topul preferinţelor publicului, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.

Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.9

16.7

407

Pro TV

3.4

14.8

361

Articolul continuă după reclamă

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9% şi 18.3% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 946 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

9

18.3

946

Pro TV

8.4

17

881

Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 27.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.3% şi 20.8% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.1

27.8

175

Pro TV

2.3

20.8

131

Cea de-a zecea ediţie a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienţă, atât pe segmentul urban, cât şi naţional. Astfel, emisiunea prezentată de Dan Negru a fost urmãrită asearã în medie de peste 500 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.8% şi 19.8% cotã de piaţã la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 7.7% rating şi 15.5% cotã de piaţã.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:28-23:02)

Antena 1

9.8

19.8

1029

Pro TV

7.7

15.5

803

Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel naţional, emisiunea prezentată de campionul divertismentului, Dan Negru, fiind urmărită în medie, de peste 1 757 000 de români.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Next Star (20:28-23:02)

Antena 1

9.2

18.7

1757

Pro TV

7.6

15.4

1451

În minutul de aur, 21:04, înregistrat pe momentul micuţei Ana Maria, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 339 0000 de telespectatori la nivel naţional.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:04

12.3

22

2339

10.6

18.9

2016

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.7% şi un rating mediu de 3.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 7.6% şi un rating mediu de 1.3 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.3

19.7

182

Pro TV

1.3

7.6

71

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5% şi o cotã de piaţã de 19.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 4.7% rating şi 18.6% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

5

19.6

277

Pro TV

4.7

18.6

264

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 359 000 de telespectatori din mediul urban urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.4% şi o cotã de piaţã de 14.4 procente.

Trupa de dans Lil' Style Junior a castigat cea de-a zecea editie Next Star!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 22 noiembrie 2024. Mihai Găinușă și Oana Paraschiv luptă pentru visul lui Tudor de a ajunge un mare pianist
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 22 noiembrie 2024. Mihai Găinușă și Oana Paraschiv luptă pentru visul lui Tudor de a ajunge un mare pianist Vineri, 22.11.2024, 19:00
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)