Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban.
Observatorul dimineţii, Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasã pentru fiul meu şi Acces Direct s-au impus ca lider detaşat de audienţã la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media. Next Star şi Un show pãcãtos ocupă şi ele prima poziţie în topul preferinţelor publicului, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% şi o cotã de piaţã de 16.7% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.9 | 16.7 | 407 |
Pro TV | 3.4 | 14.8 | 361 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 9% şi 18.3% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã. În medie, peste 946 000 de telespectatori la nivel urban urmãreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 9 | 18.3 | 946 |
Pro TV | 8.4 | 17 | 881 |
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 27.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.3% şi 20.8% cotã de piaţã.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) | Antena 1 | 3.1 | 27.8 | 175 |
Pro TV | 2.3 | 20.8 | 131 |
Cea de-a zecea ediţie a emisiunii Next Star s-a impus ca lider de audienţă, atât pe segmentul urban, cât şi naţional. Astfel, emisiunea prezentată de Dan Negru a fost urmãrită asearã în medie de peste 500 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 9.8% şi 19.8% cotã de piaţã la nivelul targetului all urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 7.7% rating şi 15.5% cotã de piaţã.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:28-23:02) | Antena 1 | 9.8 | 19.8 | 1029 |
Pro TV | 7.7 | 15.5 | 803 |
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel naţional, emisiunea prezentată de campionul divertismentului, Dan Negru, fiind urmărită în medie, de peste 1 757 000 de români.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:28-23:02) | Antena 1 | 9.2 | 18.7 | 1757 |
Pro TV | 7.6 | 15.4 | 1451 |
În minutul de aur, 21:04, înregistrat pe momentul micuţei Ana Maria, Next Star a adus în faţa micilor ecrane peste 2 339 0000 de telespectatori la nivel naţional.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
21:04 | 12.3 | 22 | 2339 | 10.6 | 18.9 | 2016 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.7% şi un rating mediu de 3.3% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 7.6% şi un rating mediu de 1.3 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3.3 | 19.7 | 182 |
Pro TV | 1.3 | 7.6 | 71 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5% şi o cotã de piaţã de 19.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 4.7% rating şi 18.6% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 5 | 19.6 | 277 |
Pro TV | 4.7 | 18.6 | 264 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa asearã, peste 359 000 de telespectatori din mediul urban urmãrind, în medie, emisiunea Un Show Pãcãtos, înregistrând un rating mediu de 3.4% şi o cotã de piaţã de 14.4 procente.