În acele mesaje, Adda a fost întrebată dacă produsele sunt cu adevărat atât de bune și dacă povestea din spatele ad-ului pubicitar este adevarată. Artista a rămas dezamăgită complet când a aflat că pe Facebook circulă o serie de anunțuri sponsorizate care îi folosesc abuziv imaginea, într-un mod defăimător.
Adda a fost surprinsă neplăcut când a văzut că i-a fost folosită imaginea într-un mod fals și defăimător
Dezinformarea începe încă din titlu "Iată cum artista Adda a scăpat de 23 kg", urmând să fie acuzată că suferă de obezitate și că aceste produse au fost salvarea ei pentru o viață normală.
Citește și: Motivul pentru care Adda a apărut cu lacrimi în ochi și pe obraji pe internet. Ce a emoționat-o atât de tare
Iată diferențele dintre realitate și imaginile trucate:
Și iată și imaginea trucată, mai multe fotografii puteți găsi în galeria de la finalul materialului:
Mai mult de atât, aceștia au spus că a apelat și la chirurgie bariatrica, care i-a produs pierderi de memorie și anemie, că ar fi apelat la sute de diete și că toate au avut efectul opus, editând pozele artistului pentru ca ea să pară cu mult mai multe kilograme decât are în realitate.
O poveste fictivă cu scopul de a păcăli consumatorul și de al convinge să cumpere "produsele minune".
„Este un abuz total, un atac al dreptului de imagine, o tentativă de defăimare, o încălcare a legii consumatorilor și o înșelătorie la care participă pe nedrept. Scopul nostru este de a atenționa consumatori să nu acceseze aceste tipuri de anunțuri, de ai asigura că am avansat toate procedurile legale și că între artistul ADDA și aceste branduri nu există nici un tip de asociere.
Explozia de popularitate a aplicațiilor de social media a înlăturat aproape în totalitate barierele comunicării de masă. Cu un slide și două-trei țap-uri pe ecranul telefonului, utilizatorul Facebook poate distribui gânduri sau imagini, dar la fel de simplu poate fi pacatalit. Încrederea pe care utilizatorii o dau acestor platforme îi pot pune în situația de a-și pierde bani și de a fi înșelați de pagini cu nume sonore care sunt de fapt clonate, prin postări sponsorizate fantomă cu link-uri directe către o plata card. Riscurile sunt mai mari decât par, datele tale personale și cele bancare sunt introduse în baze de date ilegale, iar comandă produselor tale este doar o înșelătorie”, a fost scris în comunicatul de presă pe care reprezentanții legali ai artistei l-au transmis.