Antena Căutare

Alina Pușcaș, prezentatoarea show-ului “Te cunosc de undeva!”, și-a petrecut vacanța în Croația, pe un catamaran

Frumoasa prezentatoare a transforming-show-ului “Te cunosc de undeva!”, emisiune care va reveni la Antena 1, din 13 septembrie, s-a întors de curând din Croația, unde a petrecut una dintre cele mai frumoase vacanțe de până acum.

M-am îndrăgostit de Croația de la prima oră petrecută pe mare, pe catamaranul Lagoon 460. Auzisem de la prietenii mei de frumusetea acestei țări, dar nu am crezut o secundă că mă va fascina mai mult decât Thailanda. Am vizitat foarte multe locuri, poate prea romantice pentru mine care mi-am petrecut vacanta "in regim single" (râde) dar, cu siguranță, mă voi reîntoarce în 2015, sper însoțită, adică în regim double”, povestește Alina.

Programul a fost foarte bine sintetizat de către skipper-ul catamaranului, mai spune ea. “În fiecare zi ne opream în două golfuri diferite pentru snorkeling, înot și sărituri tip “Splash”, de pe barcă... Seara ne opream să luăm cina în oras si ne întorceam la somn pe barcă.

A fost o vacanță foarte relaxantă, am citit trei cărți... culmea, toate de dragoste (râde), am făcut multă plajă, am mâncat mult pește, am făcut multe fotografii, am navigat, am dansat, gătit, am dormit cinci seri pe punte, ca să pot admira în liniște stelele și luna, am avut parte și de o zi de furtună ceva mai agresivă, am hrănit lebedele din golfuri... A fost o vacanță memorabilă!”

Odată întoarsă în țară, Alina Pușcaș a reluat filmările la “Te cunosc de undeva!”, transforming show-ul pe care îl prezintă alături de Cosmin Seleși.
“Te cunosc de undeva!” revine la Antena 1, din 13 septembrie, de la ora 20.30, cu un sezon al campionilor transformărilor.

Din culise: Ristei a spart o batistă de ceramică de mare valoare, iar lui Jorge i-au făcut manichiura fetițele sale... Rona Hartner a făcut 12 ore vocalize, înainte să cânte ca Aretha Franklin...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00