In cadrul editiei a treia a IAB Forum Romania de pe 1 octombrie 2013, Gemius, lider in domeniul cercetarii internetului in regiunea EMEA, va prezenta primele rezultate ale studiului gemiusAudience. Studiul are ca scop determinarea profilului utilizatorilor de internet, analizarea comportamentului acestora pe internet in general, dar si pe anumite site-uri in particular, si, nu in ultimul rand, realizarea unui clasament al celor mai populare site-uri.
Studiul gemiusAudience ofera informatii unice referitoare la utilizatorii romani de internet si pune la dispozitie rezultate utile pentru intreaga industrie locala. Publisherii pot adapta continutul pentru a satisface mai bine nevoile utilizatorilor, pot determina cele mai bune modalitati de promovare a site-ului si pot oferi o imagine completa a comportamentului utilizatorilor de pe site-ul lor. Agentiile de media pot identifica site-urile cele mai frecventate de publicul tinta al campaniilor publicitare online, astfel incat sa maximizeze audienta atinsa si sa comunice cu utilizatorii acolo unde acestia isi petrec cel mai mult timp. Folosind studiul gemiusAudience, advertiserii pot intelege mai bine utilizatorii de internet si pot indentifica cele mai bune metode de utilizare a mediului online in comunicarea cu clientii lor.
„Studiul prezinta o imagine completa a mediului online din Romania, oferind informatii despre persoanele (Utilizatorii Reali) care viziteaza site-uri. Utilizatorul Real este un metric care pune accentul pe calitatea audientei, facilitand evaluarea activitatilor din mediul online si compararea acestora cu alte canale media. gemiusAudience este un studiu continuu, care ofera date lunare ce permit urmarirea trendurilor din mediul online romanesc.”, declara Catalin Emilian, Country Manager Gemius Romania.
IAB Forum Romania este un eveniment dedicat sustinerii unei dezvoltari durabile a industriei de publicitate online din Romania. Ca in fiecare an, IAB Forum isi propune sa transmita informatii relevante pentru specialistii interesati sau cei care activeaza in domeniu, oferind, in acelasi timp, si un cadru calitativ de networking pentru acestia.
Mai multe informatii despre program si detalii despre eveniment pot fi accesate pe site-ul www.iabforum.ro.
Despre IAB Romania (www.iab-romania.ro)
IAB Romania a fost creata in anul 2006 si reuneste cele mai importante companii din domeniul publicitatii pe Internet: regii de media, agentii de publicitate, furnizori de servicii in domeniul publicitatii online, publisheri autohtoni si filiale internationale. Asociatia IAB Romania este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma, care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare. Asociatia IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe (www.iabeurope.eu), participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008.
Despre Gemius
Gemius este lider in cercetarea online si in consultanta in Europa si Orientul Mijlociu. Originar din Polonia, Gemius s-a extins in regiunea EMEA si momentan opereaza in 30 de tari. Compania este pioniera in metodologia hibrida pentru masurarea audientei online, integrand atat panelurile consumatorilor, cat si cercetarea avansata a site-urilor, dandu-le agentiilor de media rezultate de calitate si credibile (gemiusAudience). De asemenea, Gemius ofera solutii profesionale de cercetare, servicii analitice si de consultanta, de la studii site-centrice si user-centrice la instrumente avansate tehnologic pentru studierea comportamentului utilizatorilor de internet pe anumite site-uri (gemiusTraffic), profilele socio-demografice ale utilizatorilor (gemiusProfile), calitatea folosirii paginilor www (gemiusUsability) si eficienta campaniilor publicitare online (gemiusEffect). Gemius realizeaza si studii pentru cererile punctuale ale clientilor (gemiusAdHoc). Pe langa serviciile de cercetare mentionate, Gemius ofera studii despre utilizatorii care vad continut multimedia online (gemiusStream) si un instrument de cercetare pentru masurarea imediata a numarului de click-uri realizate de un utilizator de internet pe un site (gemiusHeatMap). Pentru mai multe informatii, vizitati: www.gemius.com.