Ana-Maria Caia intra in culisele productiilor de la Bollywood,vorbind despre simboluri, muzica, bugete si filme care au lansat stereotipuri cunoscute in toata lumea. Chris Dziadul, unul dintre cei mai respectati colaboratori ai revistei, director editorial si Chief European Analyst la Broadband TV News, revine cu o analiza a anului ce se incheie, special pentru Industry. Dr. Ana Cruz, lector la Universitatea din Sheffiled, ne ofera instrumentele necesare pentru constructia si optimizarea propriei imagini, intr-un articol despre branding personal, inaugurind astfel o colaborare editoriala de exceptie cu Universitatea Sheffield. Tot in acest numar deslusim complicatele cai ale mult-doritului target comercial de audienta 18-49, urmarindu-i evolutia ultimilor cinci ani pe cele mai importante posturi TV din Romania. Barometrul brandurilor, realizat de Media IQ, ne arata cota de popularitate a brandurilor globale si locale pe luna octombrie, iar portretul decanului fotojurnalismului romanesc, Stefan Petrescu, ne dezvaluie lunga si intortocheta sa viata.
Numarul cincisprezece prefateaza The Industry Awards, premiile multimedia si multiplatforma, decernate pe 29 noiembrie pentru noua categorii, de la cele mai bune soft-uri si aplicatii romanesti, pina la cel mai bun text, fotografie, campanie de publicitate. Cel de-al zecelea premiu vine din partea publicului, care isi poate vota preferatii pe awards.theindustry.ro pina pe 28 noiembrie. Decernarea este gazduita de Teo de la Café Deko, insufletita de Electric Brother si Moonlight Breakfast si sustinuta de clickshop.ro.
The Industry este o platforma de opinie si analiza media la care contribuie voci pertinente din breasla. Urmarind indeaproape miscarile strategice, achizitiile importante, cifrele relevante, echipele, leaderii si evenimentele, revista reuneste informatia esentiala din industria media. Reamintim celor interesati ca The Industry poate fi procurata prin abonament, iar detaliile se gasesc pe pagina web a revistei, www.theindustry.ro