In cadrul acestei expozitii puteti observa intalnirea dintre luxul interbelic si utilitatea comunista, "invitatiuni" facute de Bally, Sache sau Mociornita pentru achizitionarea de produse si Ministerul Industriei, Petrolului si Chimiei care "asigura aprovizionarea".
De asemena, va veti delecta cu rime pline de umor si slogane atragatoare - „Stomacul cand ti se-ntareste,/ Tablete tu le gaseste,/ Si invata din Abecedar,/ Ca doar Koprolu-i salutar." (Purgativ ideal de ciocolata) sau „Cata vraja are marea,/ Tot mai fermecata-i zarea!" (Sampania, Elixir de buna dispozitie si tinerete).
Toate acestea ofera o perspectiva remarcabila asupra modului in care generatii diferite au fost ademenite sa consume; si nu doar atat: reclama spune povesti despre oameni, mentalitati si atitudini care privite peste timp frapeaza, sensibilizeaza sau starnesc melancolia.
Branduri internationale versus intreprinderi cu denumiri inflacarat-cutezatoare fac deliciul celor care isi supun privirea unei experiente cu adevarat contrastante: doua tipologii artistice si ideologice, desprinse parca din doua lumi. Totusi, aceeasi Romanie vazuta timp de 70 de ani prin prisma reclamelor.
Sursa: icr.ro
Sursa foto: photobucket.com