Florin Grozea a fost, pentru al treilea an consecutiv, gazda conferinței internationale, ICEEfest
Joi și vineri (11-12 iunie) s-a ținut la Grand Cinema cel mai mare festival interactiv din SE Europei - *ICEE Fest 2015*. Printre cei peste 100 de speakeri veniți din peste 15 țări a fost și *Florin Grozea *(ex Hi-Q) care a adunat crema industriei divertismentului românesc la o conferință dedicată vedetelor online. A fost cel de-al treilea an consecutiv când artistul organizează un panel în cadrul festivalului, în anii trecuți având invitați precum Horia Brenciu, Andreea Raicu, Akcent, Voltaj.
Sala a fost plină vineri la prânz când Florin a prezentat rezultatele din ultimul an al agenției lui digitale: campanii Facebook și Instagram pentru artiști, site-uri și bloguri, campanii publicitare pentru brand-uri, endorsement cu vedete. După această prezentare *Florin Grozea* i-a invitat în scenă pe *Dan Popi *(co-proprietar CAT Music), *Marius Moga* , *Zmenta* și *Ionuț Bodonea* (vloggeri). Alături de aceștia a venit și *Julia Karr *- un expert în branding de la Google, din Statele Unite.
*Dan Popi* a ridicat câteva probleme pe care casa lui de discuri le-a întâmpinat în relația cu agențiile de media, în cazurile de product placement - plasarea de produse în videoclipurile românești. *Marius Moga* a insistat pe faptul că muzica de calitate va fi mereu căutată și că, așa cum spune celebrul motto ”Content is king” (Conținutul este Rege). Cei doi vloggeri de succes și-au exprimat dorința ca brand-urile să aibă mai mult curaj pentru campanii creative în mediul digital.
Concluzia invitaților a fost că vedetele fac bani din mediul Online, dar că industria show-biz-ului românesc este încă la început și că potențialul endorsement-ului celebrităților este mult mai mare.
La finalul celor două ore de conferință, *Florin Grozea* i-a provocat pe invitații lui să numească Regele și Regina Facebook-ului, precum și Prinții și Prințesele YouTube-ului. Rezultatele au fost foarte diverse, de la Inna la Shakira, Smiley și Beyonce. Mai multe detalii despre conferință găsiți
pe blogul artistului: www.floringrozea.com
*ICEEfest este cel mai mare festival interactiv din regiune. Evenimentul este organizat de ThinkDigital.*
*Florin Grozea este artist, compozitor, speaker și antreprenor online. În 2012 a lansat prima carte de specialitate din industria muzicală românească ”Hit Yourself”. În toamna acelui an a fondat Hit Yourself Consulting, agenție digitală dedicată celebrităților.