Live acumSacrificiul
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

FOTOREPORTAJ! Noaptea Agentiilor 2011: Promotionale, birouri faine si ploaie

Ora 20:00 a serii de 17 octombrie a dat startul pentru specialistii si iubitorii industriei marcomm la mult asteptata Noapte a Agentiilor. Antena1.ro a incercat sa ajunga la cat mai multe dintre cele 15 agentii participante, in ciuda conditiilor meteorolgice si a programului scurt de vizitare.

Cum ne aflam in centrul Capitalei, zona Romana, am urcat pe bulevardul Dacia, am trecut de Ambasada Canadei si am ajuns la Leo Burnett, pe strada Nicolae Iorga, numarul 13.

Petrecere "de club" la Leo

La adresa mentionata intrarea era aglomerata de vizitatorii ce asteptau la bar, iar petrecerea semana mai mult cu un eveniment de club. La parter, unde se puteau admira si premiile obtinute de agentie in tara sau in strainatate, tinerii si-au facut pe loc insigne, iar curiosii puteau viziona filme si reclame proiectate pe o plasma. De asemenea, o formatie canta live pentru clientii, angajatii si vizitatorii din living.

VEZI GALERIA DE IMAGINI MAI JOS!

In cadrul aceleiasi cladiri, agentia de PR The Practice a refuzat sa participe la eveniment, in timp ce iLeo si The Geeks, celelalte doua agentii digitale ale grupului Leo, dar si Starcom, agentia de media, isi intampinau vizitatorii cu ceai, cafele sau fructe la celelalte etaje.

Grey-G2, sub "pacatul" dragostei

Chiar daca ploaia nu s-a oprit, am ajuns pe strada Frumoasa nr. 39, acolo unde agentia Grey-G2 si-a intampinat oaspetii pasionati de publicitate in acord cu numele locatiei si specificul cladirii.

Sub mesajul "Vino la Grey-G2 sa ne reindragostim", agentia s-a straduit inca de la intrare sa readuca la propriu iubirea de advertising si de idei sclipitoare. Barbatii au fost sarutati cu un ruj de buze proaspat lansat, iar femeile au fost si ele seduse cu o noua aroma de parfum. Iar, daca toate acestea nu au fost suficiente, cei prezenti se puteau servi cu ciocolata topita asortata cu fructe sau puteau chiar completa vederi "de dragoste" ce erau trimise de Grey celor dragi.

Am admirat cladirea cu spatii deschise, birourile traznite ale creativilor si chiar concertul live din spatele agentiei, ce a strans, in ciuda ploii, destui curiosi.

BBDO Group, sarbatoare de 20 de ani la fiecare etaj

Cu o ora inainte de miezul noptii am ajuns si la BBDO, pe Iordache Golescu numarul 17, exact intre primul val de vizitatori si cei mai interesati, care au ramas pana la inchidere.

La etajul 2, unde se afla departamentul de PR, tinerii stateau tolaniti pe canapele si citeau reviste la o cafea sau asteptau sa intre la atelierul de Storytelling, discutand cu specialistii din industrie.

La celelalte etaje, unde se aflau si departamentele de creatie si strategie, angajatii care inca erau la munca se amestecau cu studenti sau simpli vizitatori de circumstanta, adusi de prieteni.

De pe terasa se puteau admira atat Podul Grant, noul Pasaj Basarab, stadionul Giulesti si parcul Regina Maria. Creativi, studenti, alti directori de agentie sau simpli vizitatori gustau din bunatatile pregatite pe terasa.

Headvertising i-a chemat la "Noaptea Promotionalelor"

Agentia de pe Uranus 150 a ales sa-si denumeasca altfel evenimentul, si anume "Noaptea Promotionalelor", in cadrul Noptii Agentiilor.

Creativii de langa Piata de Flori au dat lucrurile pe fata, in comparatie cu celelalte agentii, si au anuntat "mituirea" fanilor cu mici atentii din partea clientilor agentiei. "Tricouri, sepci si alte articole branduite din camarile marcilor pentru care lucram vor putea fi castigate in urma unor probe deloc usoare, la care participantii trebuie sa fie suficient de destepti si de treji ca sa plece acasa cu ele", conform spuselor ofiterului de presa al agentiei, Serban Alexandrescu, de fapt managing partner al Head.

Ca sa castigi premii mari trebuia sa il bati pe Iashido la tenis la Wii sau sa te catari pe traseul greu pe perete sau sa joci spanzuratoarea, deci joculete fun. "Eu m-am catarat pe cel mai usor traseu si am castigat o agenda cool", dupa cum ne-a spus una dintre participante.

Erau pe acolo cate un reprezentant din fiecare departament al agentiei si un art, un copywriter, un account, dar si managing-ul partner.

La Propaganda a fost nunta

Pe strada Latina nr 6 a fost nunta in toata regula, dupa cum promitea posterul evenimentului. Nunta super romaneasca, cu mire si mireasa, cu nasi, cu tuica, cu sarmale si tot ce trebuie.

Noaptea la umbra Nucului, la Green Pixel

La Green Pixel, pe Intrarea Galati nr. 1 musafirii au fost intampinati chiar de copywriterul agentiei care incerca sa joace fotbal pe o banda de alergere, provocare sugerata de unul dintre clientii agentiei, un brand de bere.

De asemenea, vizitatorii au primit halate pentru a realiza opere de arta din lavabil, creioane si carti de colorat.

A fost Funky Night la MB Dragan

Principalele atractii au fost cele doua torturi media, Twitter si Facebook, statia de mixat, si pentru unii dintre participanti, votca.

VEZI GALERIA DE IMAGINI MAI JOS!

Foto: Antena1.ro

Recomandari