Peste 1.500 de participanti din 8 tari din regiune vor fi la Bucuresti pentru aproape 50 de ore de conferinte, prezentari, networking si distractie. La acestia se vor adauga cei care vor vizita gratuit expozitia amenajata cu ocazia evenimentului, la Baneasa Shopping City: “Orasul Digital” oferit de Orange, locul de joaca pentru toate varstele amenajat de Kinect si Microsoft, in colaborare cu LG, sau expozitia Windows 8 si nu numai.
In prima zi, scenele amenajate la Grand Cinema Digiplex, vor fi ocupate de cativa “giganti”: Facebook, Google, Yahoo si Skype. Vor urma prezentari legate de viitorul televiziunii sub asaltul online-ului, cu reprezentanti ai Youtube, BBC, DG Mediamind, HBO GO, Discovery Channel, SeeNow, Kanal D dar sesiunea-spectacol a creatorilor unora dintre cele mai impresionante campanii virale.
Printre prezentatori, celebrul Geoffrey Hantson, de la Duval Guillaume Modem, autorul campaniei Carlsberg – “Standing up for a friend” sau TNT - “We know drama” dar si a multor altor virale de succes.
Un workshop intensiv pentru cei interesati de fenomenul Youtube – atat ca si producatori de continut, cat si ca potentiali clienti - precum si pentru cei implicati in marketingul politic sau in performance marketing, completeaza agenda zilei.
Seara va prilejui teme mai relaxate, cum ar fi relatia dintre artisti sau celebritati si public, cu invitati precum Horia Brenciu, Marius Moga sau Cabral, alaturi de reprezentanti Facebook si Google. Tot seara primei zile gazduieste IAB MIXX Awards, competitie globala care rasplateste cele mai bune campanii publicitare ale anului.
Evenimentele private precum CEO Masterclass – dedicat managerilor de top din marile companii - sau petrecerea exclusivista de la “Casa Vernescu” vor incheia prima zi.
Cea de-a doua zi, vineri, 7 iunie, va incepe cu o spectaculoasa incursiune in lumea jocurilor online cu grafica spectaculoasa, precum si a aplicatiilor de muzica si pentru telefonul mobil, cu Nadeo – Ubisoft, Deezer sau Facebook Mobile pe scena principala.
Printre prezentatori se va afla si Gameforge, autorii popularului joc AION.
Un training semnat Tom Eslinger, de la “Saatchi & Saatchi”, pe tema creativitatii in zona campaniilor pe telefonul mobil, e un alt punct de atractie in agenda, la care se adauga o noua editie a “Cannes Predictions”, organizata la ICEEfest de Leo Burnett.
Si workshopul echipei Facebook – cel mai amplu care s-a desfasurat pana acum in Romania - va atrage o audienta consistenta.
Ziua va continua cu o noua serie de prezentari ale unor mari agentii digitale din intreaga lume, multi dintre castigatorii unor controversate campanii laureate la Cannes aflandu-se printre cei care promit momente extrem de interesante.
Printre prezentatori, olandezii de la 72andSunny, cei care au pus marile personalitati ale lumii la treaba, in ipostaze controversate, in favoarea unui brand.
eCommerce-ul are si el o solida reprezentare in ziua a 2-a, cu prezentari Facebook, Paypal, PayU sau Google.
Festivalul se va incheia in hohote de ras serioase, cu “Viral Movie Night” – o selectie ampla a celor mai reusite, amuzante sau stupide clipuri care au adunat milioane de vizualizari pe net – care vor fi comentate atat de artisti stand up, cat si de creatori de reclame. De la fenomenul Harlem Shake pana la productii complicate. Iata un exemplu de clipuri care vor fi comentate de invitati:
Un show de stand up comedy britanic, semnat Jeff Leach, va preceda seara viralelor care va incheia festivalul care transforma Bucurestiul, pentru 48 de ore, in capitala industriei online din Europa Centrala si de Est.
Festivalul este organizat in parteneriat cu Orange si cu sprijinul Microsoft - prin Internet Explorer 10 si Windows 8 – si se va desfasura saptamana viitoare, intre 6 si 9 iunie, la Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City.
Detalii si ultimele bilete disponibile se gasesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com.
Expozitie de „Fluturi tropicali vii”, la Muzeul Antipa!... "Hotii de frumusete", teatru cu decor virtul, in regia lui Chris Simion...